ביואיק ריגל eAssist
ביואיק ריגל (Regal), אחותה התאומה של אופל אינסיגניה הנמכרת בישראל, זוכה לגרסת כלאיים. הריגל היא למעשה אופל אינסיגניה לשוק האמריקני, והוספת גרסת הכלאיים מעוררת ציפיות לדגם דומה גם במשפחת האינסיגניה. עם זאת, אופל לא הודיעה על כוונה להשיק גרסת כלאיים לאינסיגניה בשלב זה.
לגרסה החדשה ניתן השם eAssist, והיא דגם היברידי שני בתולדות ביואיק לאחר שבתערוכת דטרויט בינואר הושקה הלה-קרוס eAssist. כמוה, לריגל מנוע בנזין עיקרי, הנתמך על-ידי מערך מצברי ליתיום-יון ומנוע חשמלי.
תאומתה של אופל אינסיגניה מקבלת גרסת כלאיים
צילום: מנהל
לריגל מנוע ארבעה צילינדרים בנפח 2.4 ליטר, המספק 182 כ"ס ו-23.4 קג"מ ומשודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית. מנוע חשמלי יסייע לו עם 15 כ"ס ו-11 קג"מ. יחד הם יניבו תצרוכת דלק של 11 ק"מ לליטר בעיר ו-15.7 ק"מ לליטר בדרך בינעירונית, בהשוואה ל-13.2 ק"מ לליטר בעיר ו-14.9 בבינעירוני בטויוטה קאמרי הייבריד.
מלבד השינויים המכניים, הריגל eAssist כמעט ואינה מובדלת מאחותה הרגילה. היא מצוידת בחישוקי "17 עם צמיגים נמוכי חיכוך, לטובת חסכון בדלק, אך העיצוב החיצוני והפנימי נותרו ללא שינויים מהותיים. שיווק המכונית יחל באמריקה בחודשים הקרובים, לצד דגמי הבנזין הרגילים. זאת, בניגוד לביואיק לה-קרוס, שם גרסת הכלאיים החדשה החליפה את דגם הבסיס.