אסטרוגיני'בניית המכונית האולטימטיבית' ('Ultimate Car Build-off') היא תוכניות ריאליטי אמריקנית העוסקת בתחום הרכב. מדובר ברעיון על-פיו מספר סדנאות שיפורים/בוני כלי רכב מיוחדים מתחרים ביניהם מדי שבוע, על הפיכת מכונית אמריקנית משומשת (לרוב טנדר מגודל, וואן או SUV) למשהו אחר לגמרי – החל ממטוס, עבור במכונית שונה לגמרי בייעודה וכלה פחות או יותר ביד הדמיון (והזמן) הטובה עליהם.

אחת התוצאות הביזאריות שנולדו בתוכנית היא האסטרוגיני (Astroghini) מכונית ששמה מרמז את שעבר עליה: וואן משומש וחבוט (שנסע 320,000 ק"מ) מדגם שברולט אסטרו 1994, שהמשימה היתה להפכו ל"וואן למבורגיני". הזמן היה קצר במקצת והמשימה לא ממש פשוטה, אך בסופה נולדה היצירה המוזרה הנראית כאן, שלאחרונה אף מצאה בית חדש באמצעות אתר המכירות ebay, בתמורה ל-3,000$ – לא רע עבור מכונית ללא מושבים, אבזור פנים מינימאלי או רישוי לנוע על כביש.

ההשראה מבית למבורגיני היתה הגייארדו, ומה שנשאר ממנה הוא העיצוב, בעיקר החזית (וכן, אפשר להתווכח על טעם ועל ריח) והצבע. מהאסטרו נותר המרכב המרווח והמנוע. זה האחרון, באקט של חוסר ברירה ולחץ של זמן, טופל בבהילות כדי לפחות להזכיר בביצועים אותם הוא יציע למבורגיני של ממש. ה-V6 העתיק בנפח 4.3 ליטר של שברולט טופל באמצעות מגדש טורבו ובנוסף מערכת הזרקת גז צחוק לטובת פרצי כוח נוספים לעת צרה.
איש לא טרח למדוד הספקים או לספק גרפים של כוח ומומנט, אבל הוואן המכוער, סליחה – דמוי הלמבורגיני – מאיץ ל-100 תוך כ-6.0 שניות תוך השארת פסים שחורים וארוכים על האספלט, כך שבנושא הכוח והברוטאליות הקרבה למותג העל האיטלקי בהחלט נראית. החישוקים והצמיגים הוחלפו (225/45-17 מלפנים ו-255/45-18 מאחור), כל מה שמוסיף משקל מיותר הושלך לפח (דיפונים, מושבים, שמשות, לוח מחוונים ועוד) והגג כולו נחתך, מהגובה קוצצו 20 ס"מ והוא רותך בחזרה.

המכונית, כאמור, לא השיגה אפילו את מחיר עלויות בנייתה, אך בהחלט השיגה פרסום עולמי ולא מעט עניין.