סדנת השיפורים האמריקנית הנסיי (Hennessey), המתמחה בעיקר בשיפורים לתוצרת פורד, GM, קרייזלר, מרצדס, ניסאן ואף מותגי על כמו פרארי, התפנתה לטפל גם בטנדר ה-F-150 של פורד. ה-F-150 ראפטור, פרי עבודת אנשי SVT (ר"ת של Special Vehicle Team, צוות לכלי רכב מיוחדים), מהווה בסיס להנסיי ולוסי-רפטור (VelociRaptor), שיוצע בשתי גרסאות: 600 ו-800.
וכן, המספרים הללו רומזים על ההספק של שתי הגרסאות: הראשונה עם 613 כ"ס ו-86 קג"מ, לשנייה – שימו לב – 821 כ"ס ו-103 קג"מ. בניסויים ראשונים האיצה גרסת ה-800 מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך חמש שניות בלבד.
הטנדרים הסופר-חזקים מתבססים על הדגם הסדרתי מבית פורד, שבעצמו משופר מהמפעל. הם מצוידים באותו מנוע V8 בנפח 6.2 ליטר, אך טיפול מקיף העלה את ההספק והמומנט. השיפורים כוללים צמד מגדשי טורבו, מחשב ניהול מנוע חדש, מערכת פליטה חדשה, צמד מצנני ביניים, ראש מנוע חדש, בוכנות אלומיניום ועוד.
והמחיר? אל מחירו הבסיסי של הטנדר – 42,000 דולר (כ-163,000 שקל) – יש להוסיף 30,000-35,000 דולר (116,000-136,000 שקל). ואם יש לכם חוש טכני וזמן פנוי, תוכלו לחסוך 7,000 דולר (27,000 שקל) ברכישת ערכת התקנה עצמית. עכשיו רק נותר לשכנע את דלק מוטורס לייבא לישראל את ה-F-150, ולהתחיל לעבוד...