הנה חומר למחשבה: את הב.מ.וו M5 או M6 אתם לא יכולים לקנות עם תיבה ידנית (טוב, אתם לא יכולים לקנות אותה בכלל, סביר להניח, אבל זה כבר ענין אחר). גרסאות AMG של מרצדס לא מיוצרות עם תיבות ידניות. אבל את גרסאות ה-V של קאדילק, שמבחינת הספק מנוע משאירות הן את ב.מ.וו והן את מרצדס מאחור, כן אפשר לקבל עם תיבות ידניות. כן כאן, דווקא האמריקנים מדברים יותר לנהג המסורתי, שמעדיף ללחוץ על הקלאץ' בעצמו ולהזיז מוט כדי להחליף הילוכים. מי היה מאמין?

כך או כך, הנה לשיפוטכם גרסת V של הקאדילק CTS קופה. הקופה המאד-שרירית עורכת את הופעת הבכורה הציבורית בתערוכת דטרויט הנפתחת מחר. ה-CTS-V קופה מוגדרת כ"קופה-ספורט יוקרתית המכוונת לחובבי נהיגה" ומצויידת באותו מנוע 6.2 ל' V8 אימתני בעל מגדש-על כמו ה-CTS-V סדאן, עם לא פחות מ-556 כ"ס. זה מספיק כדי להאיץ ל-60 מייל לשעה, קצת פחות מ-100 קמ"ש, ב-3.9 שניות. יש לה גם חישוקי "19, בלמי ברמבו, תפיחה על מכסה המנוע כדי להשאיר מקום למגדש העל (או, מה שיותר סביר, סתם בשביל ההופעה), ומפשק גלגלים מורחב מאחור.
יחסית ל-CTS-V סדאן, ה-CTS-V קופה נמוכה בכ-5 ס"מ וקצרה בשיעור דומה; היא גם מעט קלה יותר, מה שאומר ביצועים עוד יותר מענינים. לא שלגרסת הסדאן חסר משהו: היא היתה, להזכירכם, הסדאן הראשונה עם צמיגי כביש רגילים שהקיפה את ה"נורדשלייפה" בנורבורגרינג בפחות מ-8 דקות.
עוד במפרט: בולמי-זעזועים אדפטיביים עם Magnetic Ride Control, שלא רק מגיבים לתנאים משתנים של הכביש אלא גם מאפשרים לנהג לבחור בין שני מצבים – "תיור" ו"ספורט". אם בחרתם באופציית התיבה האוטומטית תקבלו 6 הילוכים ומתגי-שליטה על ההגה. בכל מקרה הכוח מגיע לצמיגים האחוריים (במידה 285135-19, אגב; הקדמיים הם 255/40-19) דרך דיפרנציאל מוגבל-החלקה. המשקל המוצהר הוא כ-1.9 טון. צריכת הדלק המוצהרת נעה בין "אאוץ'" ל"אמא'לה, כואב".