באופן מעניין כמעט כל מבחר הדגמים של קיה בארץ מקבל בתקופה זו את הפנים החדשות של המותג. אלו מתאפיינות בייחוד בשבכת מצנן חדשה שמכונה על ידי הקוריאנים לוע הנמר. את השבכה הזו ראינו כבר במג'נטיס ובסיד המחודשות וגם בפורטה בה נהגנו לאחרונה. כעת היא מגיעה גם לריו, קרניבל וכמובן לסורנטו החדש שיושק כאן תוך זמן קצר. כל זאת כדי ליצור זהות מותגית וקשר בין הדגמים שהיה  שהיה חסר מאוד לקיה. למעשה הכלים הבודדים שלא קיבל את השבכה החדשה הם הקארנס הוותיק שיחכה מן הסתם למתיחת הפנים שלו והספורטאז' שמחליפו נמצא מעבר לפינה.

הריו המחודשת כבר נחתה בארץ בגרסאות הדיזל, וניתן לראות אותה כבר עמלה ברחובות הערים הגדולות בתור מונית. פגושים חדשים מלפנים ומאחור ושינויים קוסמטיים בדפנות משווים לה מראה ספורטיבי יותר. גרסאות הבנזין ינחתו בשבועות הקרובים ויזכו לשינויים דומים. יחד עם שינוי זה קבלה הריו גם 6 כריות אוויר תקניות, ובקרת יציבות שהפכה חובה בארצנו.

גם הקרניבל, המיניוואן הגדול של היצרן, נחת בארץ עם השבכה החדשה ומכוניות ראשונות עלו על הכביש. כאן מדובר בשינויים קטנים יותר, כאשר הגרסה הבסיסית קבלה מספר תוספות קוסמטיות כמו בקרת שיוט. מאוחר יותר באמצע השנה תוצע גרסה חדשה של הקרניבל עם יחידת הכוח החדשה של הקבוצה הקוריאנית – ינדאי/קיה. מדובר במנוע ה-2.2 ליטר (197 כ"ס) שהוצג בסורנטו שמשודך לתיבת ששת ההילוכים האוטומטית החדשה גם כן. יחידת הכוח החדשה של הקרניבל צפויה להציג ביצועים ונתוני צריכת דלק עדיפים ביחס ליחדת הכוח אותה היא מחליפה טורבו-דיזל 2.9 ליטר (187 כ"ס) ותיבה אוטומטית בעלת 5 יחסים.