כמו שסיפרנו לפני שבועות ספורים, חברת מאיר, יבואנית יגואר, מתחילה בשיווק ספינת הדגל החדשה שלה, ה-XJ, שמציגה שינוי קיצוני במראה לעומת קודמתה. מהלכי הטרום-שיווק של המכונית החדשה כבר החלו לפני כמה שבועות אצל לקוחות פוטנציאלים, ומכוניות ראשונות אמורות לנחות כאן בחודש מרץ 2010.

ואולם, בניגוד למקובל בתחום הפאר, יגואר תפתח את השיווק המקומי דווקא עם גרסת דיזל בנפח 3.0 ליטר (275 כ"ס), והסיבה פשוטה: זהו המנוע הבסיסי בהיצע של היגואר XJ החדשה כאשר גרסאות הבנזין מוצעות עם מנוע ה-V8 בנפח 5.0 ליטר (385 כ"ס). כידוע, שאר המתחרים כמעט ואינם מוכרים מנועי דיזל בתחום הפאר אך למרות החששות, ביגואר אופטימיים. הם כבר הפגישו לקוחות פוטנציאליים עם המנוע באירופה (ביגואר XF) ובארץ (בדיסקברי) ומספרים על תגובות טובות.

מחיר ה-XJ 3.0 ליטרים יחל ב-720,000 שקלים. גרסת הבנזין תעלה כ-850,000 שקלים. רמת גימור פורטפוליו, שכוללת עור איכותי יותר בגוונים שונים, דיפון עור וזמש נרחב יותר בפנים הרכב, מערכת שמע משופרת (20 רמקולים) ופנסים אדפטיביים תעלה 80,000 שקלים נוספים.
בקצה ההיצע תעמוד גרסת הסופר ספורט, עם המנוע המוגדש (מגדש על) שמייצר 510 כ"ס. זו תעלה כמליון ומאתיים אלף שקלים. כרגיל ביגואר הגרסה ה"בסיסית" תהיה מצוידת יותר מהמתחרות הגרמניות ותכלול בנוסף למערך מתלים אדפטיבי עם קפיצי אוויר, גם גג פנוראמי נפתח וחישוקי 18 אינץ'. ביגואר ישראל מתכוונים לשים את הדגש על הגרסה הקצרה, אך מי שירצה יוכל להזמין את הארוכה (בסיס מוארך ב-12.5 ס"מ) תמורת כ-40,000 שקלים נוספים.
ביגואר מקווים למכור כ-50 מכוניות כאלה בשנה.