לפני בדיוק שנה סיפרנו לכם על כך שסדנת סאלין האמריקאית, המוכרת בעיקר בזכות ה-S7 האימתנית ששמה לה על הכוונת את הבוגאטי ויירון, נקלעה לקשיים עקב המשבר הכלכלי, ועומדת למכירה. לא חלף זמן רב ובפברואר החולף נרכשו עיקר הנכסים של הסדנה על ידי קבוצת MJ Acquisitions שמחזיקה בבעלותה מספר חברות המספקות שרותי הנדסה ופיתוח לתעשיית הרכב וספקי רכיבים למרוצים.
למרות הרכישה, הזכויות על מכוניות העל של החברה, ה-S7 וה-S5 ראפטור, נשארו בידי בעלי השליטה הקודמים (Saleen Incorporated) אך ללא המפעל והאמצעים לייצורן. יתר מכוניות החברה והחלפים המשופרים נמכרים על ידי הרוכשים תחת השם Saleen Performance Vehicles .

לאחר המכירה ניתן היה לקוות שהשקט יבוא על סאלין אך אותו סטיב סאלין, מקים הסדנה שעמד בראשה עד לשנת 2007, הגיש תביעה נגד הרוכשים בטענה שעושים שימוש בשמו ללא היתר. אל התביעה מצטרפים כמה בעלי תפקידים בחברה שפוטרו כאשר הנכסים עברו מידי Saleen Incorporated לרוכשים.
בין כל המאבקים המשפטיים, בסאלין גם ממשיכים להתעסק בתחום התמחותם העיקרי: שיפור מוכניות פורד בכלל ומוסטנגים בפרט. וכעת, מספר חודשים לאחר שבפורד הציגו את המוסטנג מתוחת הפנים מציגה סאלין את ה-S231 העדכנית.

ליבה של ה-S281 הוא מנוע ה-V8בנפח 4.6 שממנו גם נגזר שם המכונית (281 אינצ'ים מעוקבים). מנוע זה משרת את המוסטנג GT שהיא גרסת הביניים של המוסטנג (בין ה-V6 הבסיסית חביבת היבוא האישי לבין השלבי GT500 הסופר קרבית), שזכה במגדש-על דו-שלבי ובמצנן ביניים. מנוע ה-S281 מספק 485 כ"ס ב-6000 סל"ד ו-63.6 קג"מ ב-4250 סל"ד, שיפור משמעותי לעומת ה-315 כ"ס ו-45 הקג"מ החלושים של המוסטנג GT הרגילה. הכוח עובר דרך תיבת הילוכים ידנית עם מהלך מקוצר שלה 5 הילוכים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה כנהוג במכוניות הפוני, אל הגלגלים האחוריים. סאלין לא מפרסמים נתוני ביצועים אך סביר להניח שצמיגי הפירלי P-זירו ברוחב 275 מ"מ על חישוקי ה-20 אינץ' לא יתקשו להעלות הרבה עשן.