המחצית השנייה של אליפות העולם בראלי התחילה בסוף השבוע עם ראלי אקרופוליס הידוע – בעיקר בשביליו ההפכפכים ובנטייתו להשאיר גוויות מכוניות שבורות בצידי הדרך. בסיום שלושה ימים מלאי תהפוכות, תרתי משמע, התברר כי זה בדיוק מה שקרה.
קבוצת פורד הגיעה ליוון מעודדת מההצלחה באיטליה, בעוד סיטרואן הביעה גישה מסויגת יותר – לואב, מנצח השנה שעברה, אף העיז וחזה את העתיד כשאמר שהדרכים קשות מבעבר: "חלק מהסטייג'ים, בעיקר אלו שאנחנו לא מכירים כל-כל טוב", אמר אלוף העולם, "עשויים להחביא כמה אבנים גדולות. אני מאמין שיהיו כאן כמה הפתעות...".הירבונן - מנצח ביוון וחוזר להלחם על האליפותוההפתעות אכן הגיעו. המוביל הראשון של הראלי היה יארי-מאטי לאטוולה, נהגה השני של פורד. את סטייג' 4 ניצח יבגני נוביקוב הצעיר, בן 18 בלבד, אשר מתחרה עבור קבוצת סיטרואן-ג'וניור. אך סטייג' מאוחר יותר התברר כי השמחה הייתה מוקדמת – בהתלהבותו הרבה הוא חיסל לעצמו את הצמיגים האחוריים ואיבד דקות רבות בנסיעה על החישוקים, תוך כדי שהוא מעכב את חברו לקבוצה שהגיח מאחוריו ולא יכול היה לעקוף. הסטייג' האחרון של היום סימן את הקורבן הראשון בצמרת – פורד תכננה להמנע מטקטיקה ולהשאיר את לאטוולה ראשון והירבונן שני, לאחר שסורדו האט בכדי לסיים שלישי, אך בעוד הירבונן חוצה את קו הסיום התברר כי לאטוולה הסתבסב בפנייה הדוקה ונתקע בתעלה למשך שלוש וחצי דקות...
כך החל הירבונן את היום השני כמוביל הראלי, כשלאטוולה במקום ה-11 בלבד (ולאחר ש"חטף" ממנהל קבוצת פורד, שהיה עצבני מאוד על הטעות). הירבונן הכין עצמו לתחרות עזה מול יריבו הצרפתי, אך דקות בודדות אל תוך הסטייג' התברר כי קרב זה לא עתיד להתרחש: בקטע מפותל אך מהיר נגע הגלגל הקדמי של אלוף העולם בסלע גדול שבלט מקיר הסלע שמשמאלו – והטעות המאוד לא אופיינית גרמה להתהפכות מספר פעמים ולפרישה מוקדמת מהראלי.
אך זה לא היה סוף הצרות עבור סיטרואן. בסטייג' 9 נפל גם דני סורדו קורבן, לאחר שהיה ממוקם שני וצמוד להירבונן. הוא שבר גלגל אחורי בעקבות מפגש עם סלע ונאלץ לפרוש גם כן. דקות בודדות מאוחר יותר הצטרף אליו הנינג סולברג מסטובארט-פורד לאחר מפגש עם אותו הסלע בדיוק. האירועים שינו לחלוטין את הטבלה – הירבונן עדיין הוביל, אך שני התמקם פטר סולברג, אשר תקף לאורך כל היום מבלי לחוס על צמיגיו. שלישי ניצב סבסטיאן אוגייר מסיטרואן-ג'וניור בעוד מאדס אוסטברג התמקם רביעי ולאטוולה טיפס לחמישי. בהמשך היום הורידו כל הנהגים המובילים קצב, במאמץ לשמור על המכונית, אך לפטר סולברג זה לא עבד. הקסארה שלו קיבלה נזק רציני למתלה הקדמי, אשר בלט ממכסה המנוע בסיום הסטייג' האחרון של היום. ברחבת הטיפולים התברר כי הנזק גדול וסולברג לא יוכל להתחיל את היום השלישי של התחרות.
היום השלישי והאחרון סיפק עוד מספר דרמות קטן – נוביקוב הצעיר סבל מתקלה בדיפרנציאל ואיבד זמן רב, מה שהעלה את לאטוולה למקום השלישי. אוגייר הממוקם שני פגע בפרה שחצתה את השביל ואיבד מספר שניות, אך התמיד עד לסיום וזכה לתוצאה הטובה בקריירה. חבל רק כי קבוצתו, סיטרואן-ג'וניור, רשמה דווקא את נוביקוב וראוטנבך עבור נקודות בראלי וכך לא זכתה לניקוד בעקבות הצלחתו. שלישי סיים לאטוולה וסיפק 8 נקודות לפורד – מכפר בכך לחלוטין על טעותו מהיום הראשון. רביעי סיים ווילאגרה, כשהוא משחזר את תוצאת השיא שלו מארגנטינה. חמישי ניצב ראוטנבך ושישי אל-קאסימי מפורד, בתוצאה הטובה בקריירה עבורו.
הניצחון של הירבונן קירב אותו לכדי 7 נקודות מלואב, ו-18 הנקודות של פורד קירבו את הקבוצה לכדי 15 נקודות מסיטרואן. עם עוד חמישה מרוצים לסיום העונה, פורד בהחלט מקווים שהראלי הזה היווה נקודת מפנה בדרך לאליפות. אפילו לואב נשמע אומר לאחר ההתרסקות "כנראה שההובלה שלי באליפות תקטן, וזה יהיה מלהיב יותר לחלק מהאנשים. זה רע לסיטרואן, אבל זהו המרוץ. נצליח יותר בפעם הבאה...".

דירוג ראלי יוון:
1. מיקו הירבונן (פורד) – 4:09:42.5 (10 נק')
2. סבסטיאן אוגייר (סיטרואן-ג'וניור) – 1:12.9+ (8 נק')
3. יארי-מאטי לאטוולה (פורד) – 1:45.0+ (6 נק')
4. פדריקו ווילאגרה (מונצ'י-פורד) – 3:48.3+ (5 נק')
5. קונראד ראוטנבך (סיטרואן ג'וניור) – 3:59.8+ (4 נק')
6. חאליד אל-קאסימי (פורד) – 7:04.3+ (3 נק')
7. מאדס אוסטברג (אימפרזה פרטית) 12:24.9+ (2 נק')
8. לאמברוס אתאנאסולס (P-WRC) – 12:47.6+ (1 נק')

דירוג נהגים אחרי 7 מרוצים:
1. סבסטיאן לואב (סיטרואן) – 55 נק'
2. מיקו הירבונן (פורד) – 48 נק'
3. דניאל סורדו (סיטרואן) – 31 נק'
4. יארי-מאטי לאטוולה (פורד) – 25 נק'
5. הנינג סולברג (סטובארט פורד) – 21 נק'
6. פטר סולברג (סיטרואן פרטית) – 20 נק'
7. מתיו וילסון (סטובארט-פורד) – 15 נק'
8. פדריקו ווילאגרה (מונצ'י-פורד) – 14 נק'

דירוג קבוצות אחרי 7 מרוצים:
1. סיטרואן – 94 נק'
2. פורד – 79 נק'
3. סטובארט פורד – 49 נק'
4. סיטרואן ג'וניור – 24 נק'
5. מונצ'י פורד – 18 נק'