חברת BYD הסינית הציגה בתערוכת דטרויט שני דגמים היברידיים-נטענים, ששיווקם בארצות הברית צפוי להתחיל בתוך כשנתיים. הראשון, שהוצג בינתיים על תקן של אב-טיפוס, הוא מיניוואן,'E6'. עד כה הוצג מוביל הנוסעים כדגם חשמלי נטו, אולם נראה כי לכשיצא לשוק יהיה מדובר בגרסה היברידית-נטענת (לפחות בשלב הראשון).מחירה של ה-F3DM בסין הוא 21,700 דולרהדגם השני הוא המשפחתית 'F3DM', שכבר נמכרת בסין מזה כחודש. על פי נתוני היצרן המכונית מסוגלת לנוע כ-100 ק"מ על חשמל בלבד בטרם יכנס לפעולה מנוע הבנזין שלה בנפח 1.3 ליטר. היא מצוידת בסוללות ליתיום איון מתוצרת החברה האם יצרנית הסוללות 'BYD'. החברה טוענת כי היא החלה לאחרונה בייצור תעשייתי של סוללות ליתיום איון שעלותן נמוכה יחסית, קיבולת החשמל שלהם גבוהה והן חסינות מפני התפוצצות.

אורך החיים של הסוללה אמור להיות מעל 10 שנים ואורך הטעינה שלהן בשקע ביתי הוא כתשע שעות. לחילופין, טוענת החברה, ניתן לטעון 80% מהקיבולת שלהן בתוך 10 דקות בלבד באמצעות מטען תעשייתי מיוחד. מחירה של ה-F3DM בסין הוא 21,700 דולר כמחצית מהמחיר החזוי של שברולט 'וולט ההיברידית-נטענת, שהוצגה לאחרונה.
מנהלי BYD בתערוכה לא ידעו למסור מתי יתחיל ייצוא המכונית לאירופה. יצוין כי זיכיון הייבוא של BYD מוחזק כיום על ידי חברת הרכב החדשה 'כלל מוטורס' מקבוצת IDB, שהודיעה על קבלתו לפני מספר חודשים. מנכ"ל החברה הוא דורון ודאי, עד לאחרונה מנכ"ל סמל"ת יבואנית פיאט. בענף מעריכים כי למרות שככל הנראה לא תהיה מכוניות תקינה אירופאית בשנה הקרובה, כמה מהן עשויות לנחות בארץ בחודשים הקרובים לצורך הדרכה, לימוד ובחינת תשתית הטעינה.

הכתבה מתוך מערכת אתר גלובס