לעוקבים אחר הדיווחים שלנו אין בכותרת הפתעה ממשית אלא יותר בגדר מימוש הבטחה. תמונות רשמיות של האינסיגניה סדאן כבר נחשפו באפריל השנה וכך גם של הספורטס-טורר (הסטיישן).
לכבוד תערוכת פריז, מציגה אופל שני מנועים חדשים עבור האינסיגניה, המשלימים את ההיצע הנוכחי, וגם את הספורטס-טורר האלגנטית בגרסת ecoFLEX החסכונית בדלק והידידותית לסביבה.

נתחיל במנועים החדשים. עבור כל המשפחה (סדאן, פסטבאק, ספורטס-טורר) יוצעו מנוע 2.0 ליטרים בי-טורבו-דיזל עם 190 כוח-סוס ומנוע 1.6 ליטרים טורבו-בנזין עם 180 כוח-סוס. האחרון יכול להוות גרסת כניסה מרשימה לשוק הישראלי (שווי שימוש 4, מישהו?!).
סך המנועים בסדרה הושלם אם כן לשבעה עם חמישה מנועי בנזין - שלושה אטמוספריים: 1.6 ליטר (115 כ''ס), 1.8 ליטר (140 כ''ס) ו-V6 בנפח 2.8 ליטר (260 כ''ס) - וזוג מנועי טורבו-בנזין: 1.6 ליטר (180 כ''ס שמוצג עתה) ו-2.0 ליטר (200 כ''ס). מגוון הדיזל מורכב ממנוע 2.0 ליטר אחד בשלושה הספקים שונים בין 110 כ''ס ל-190 כ''ס (מוצג עתה), ועם מנוע V6 בנפח 2.9 ליטרים המייצר 250 כ''ס.
הספורטס-טורר, אשר מתמונותיה אתם יכולים להתרשם, זוכה לגרסת ה-ecoFLEX המבטיחה פליטת מזהמים נמוכה יחד עם צריכת דלק טובה יותר "בחבילת ביצועים לא מתפשרת". אופל לא הרחיבו מידע על הדרך בה השיגו זאת, אולם ציינו שימוש בצמיגים בעלי התנגדות נמוכה יותר לגלגול, נגיעות אוירודינמיות ושינוי יחסי העברה כחלק מכך. מזכיר את ה-DRIVe של וולוו הלא כן?!

אמנם מכירותיו של הספורטס-טורר תתחלנה רק באביב 2009, אולם לדעת אופל אין זה מוקדם מדי למשוך אליה תשומת לב כבר עתה, במסגרת תערוכת פריז. בניגוד לנעשה אצלנו, להזכירכם, באירופה היחס לסטיישנים הוא "בוגר" קצת יותר ומדובר לרוב בתצורה חשובה ביותר עבור היצרן.