יחד עם כל שוק הרכב, ושוק הפרימיום בפרט, לקסוס רושם גידול במכירות גם השנה – של 5% בחצי הראשון של 2016. אולם לאחר גידול של 44.7% בשנה שעברה, ומול שוק פרימיום שצמח ב-32% בחצי הראשון של 2016, הם רוצים יותר.

איך עושים זאת


ה-RC החדשה, שמגיעה עכשיו גם בגרסה ה"רגילה" (ה-F הספורטיבית איתנו כבר משנה שעברה) היא הצעד הראשון. לקסוס צפויה להמשיך ולחזק את הצד הספורטיבי-אופנתי שלה עם מכונית קופה נוספת, ה-LC הגדולה, אשר תגיע אלינו בתחילת השנה הבאה. בסוף 2017 צפויה הצגת ה-LS החדשה, מכונית הפאר הגדולה של המותג. ב-2017 עשויה להגיע לארץ גרסה היברידית ל-RC וגרסת 2.0 ל' טורבו ל-IS. בהמשך צפויה לקסוס להוסיף למבחר רכב פנאי קטן (כנראה במהלך 2018) ועוד לפני כן יבוצע רענון ל-CT הוותיקה.
לקסוס – הדרך להמשך הצמיחה
צילום: מנהל
דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל, מצפה לחזק את מכירות המותג גם דרך פעילות גדולה יותר מבעבר בציי הרכב. לטעמו, מכוניות לקסוס מתאימות להנהלות של חברות הן משום שהן פחות מנקרות עיניים, והן בגלל הקו ההיברידי שמתאים לתדמית הירוקה שחברות רבות רוצות לקדם.
פעולה נוספת שאמורה לתרום למכירות היא הגדלת מספר אולמות המכירה – האולם החדש במרכז ת"א (ברחוב קרליבך) הוא צעד ראשון בכיוון. אגב, ב-2018 אמור מרכז השירות של החברה לעבור מת"א לפתח-תקווה.
לקסוס – הדרך להמשך הצמיחה
צילום: מנהל