מהדורות בייצור מוגבל הן בהחלט דרך למשוך עניין וגם לקוחות, כמו שיודעים היטב בתעשיית הרכב ובייחוד בתחום היוקרה. גם DS, מותג היוקרה הצעיר של PSA, יודע זאת, והציג לא פעם מהדורות מוגבלות לדגמיו.
החידוש הפעם הוא שהן גם מגיעות ארצה: שתי גרסאות מיוחדות ומוגבלות בייצור של ה-DS3 הגיעו ארצה. לראשונה קוראים אינס דה-לה-פרסאנג' (Ines de la Fressange) והיא חלק משיתוף פעולה עם בית האופנה הפריזאי (הקרוי על שמה של דוגמנית צרפתייה).
פס שלושת הצבעים האופייני למוצרי בית האופנה יקשט חלקים חיצוניים מסוימים ברכב. צבעה החיצוני של המכונית הוא כחול-דיו ונוספו לה חישוקי "17 ייחודיים שמרכזם צבוע בכתום. הכתום מגיע לפרטים נוספים ברכב כולל בתי המראות וסביבת הנהג. יש גם ריפוד עור למושבי הספורט שתואם לצבע החיצוני, תפרים בשלושת צבעי בית האופנה ועוד. גרסה זו תיוצר ב-450 יחידות, שמתוכן רק שתיים תגענה ארצה, והיא תעלה 142,000 שקלים.
מהדורות מוגבלות ל-DS3
צילום: מנהל
הגרסה השנייה היא ה"פרפורמנס-ליין", שתגיע גם במהדורת הקבריו. לגרסה זו איפור ספורטיבי יותר מהרגיל, צבעה החיצוני לבן פנינה ייחודי כאשר החלק העליון של המרכב ובית הפנסים צבוע שחור. גם לגרסה זו חישוקי "17, ויש גם תאורת לד לפנסי הערפל. בתא הנוסעים מושבי ספורט יחודיים וסביבת נהג שחורה. מהדורה זו תיוצר ב-650 יחידות (150 מהן פתוחות) ושלוש מהן הוקצו לשוק המקומי - כאשר אחת מהן עם גג נפתח. המחיר, 138,000 שקלים ו-180,000 שקלים בהתאמה, יקר רק ב-5,000 שקלים מהגרסאות הרגילות. מתחת לעור הנאה אין הבדל בין שתי המהדורות החדשות לגרסת ה-1.2 טורבו 110 כ"ס המוכרת כאן.
מהדורות מוגבלות ל-DS3
צילום: מנהל

עמית לוי, ראש המותג בארץ, מספר שהמטרה מבחינתו בהבאת מהדורות מוגבלות אלה הייתה לשמור על מחיר שאינו יקר מהותית מהדגמים המוכרים שנמכרים כאן. למעשה, רק תוספת העור לדגם הרגיל הייתה מביאה את ה-3 למחיר דומה לזה של האינס. "לקוחות DS מחפשים את המיוחד באופן טבעי, וכשמביאים להם משהו קצת יותר מיוחד הם אוהבים זאת" הוא מספר. לוי, מצפה להביא בעתיד מהדורות מוגבלות נוספות שיוצגו בעתיד.

והפרפורמנס?
כדאי להדגיש שבמקביל להגעת המהדורות המוגבלות, במותג הצרפתי יאפשרו מעתה להביא בהזמנה אישית את ה-DS3 פרמפורמנס החזקה שמצוידת בגרסה החזקה יותר למנוע ה-1.6 טורבו הצרפתי המוכר (210 כ"ס, 6.5 ש' ל-100 קמ"ש). המחיר היקר, 200,000 שקלים, אומר שהיבואן לא יחזיק כלל מכוניות כאלה במלאי, אלא יביאן רק אם תהיה הזמנה מיוחדת של לקוחות (ההמתנה לדגם מרגע ההזמנה תהיה שלושה חודשים).
מהדורות מוגבלות ל-DS3
צילום: מנהל