שברולט חשפה מתיחת פנים לקמארו, מכונית הפוני (או שרירים בחלק מהגרסאות) שמתחרה בפורד מוסטנג - ולשם שינוי גם חולקת איתה תיבת הילוכים, כחלק משיתוף פעולה בין GM לפורד.

מתיחת הפנים כוללת חרטום חדש, שנועד בין היתר לאפשר כניסת כמות גדולה יותר של אוויר לתא המנוע. בגרסת ה-SS, שזוכה לעיצוב ייחודי, אפילו סמל עניבת הפרפר של שברולט חלול, כך שאוויר יכול לזרום דרכו.

מלבד העדכון לעיצוב, שברולט מוסיפה גם גרסת 1LE חדשה עם מנוע טורבו. מדובר במיזוג בין מנוע ה-2.0 ליטר ארבעה צילינדרים (275 כ"ס ו-40.9 קג"מ), לבין ערכת המתלים והבלמים של דגם ה-1LE הממוקד לנהיגה ספורטיבית. זו פעם ראשונה בה הערכה מוצעת עם מנוע טורבו, והיא תהיה זמינה רק עם תיבת שישה הילוכים ידנית (תיבת שמונה הילוכים אוטומטית תוצע בגרסת הטורבו הרגילה).

שברולט קמארו מתחדשת לקראת 2019
שברולט קמארו SS (מימין) ו-RS

שברולט קמארו זמינה גם בגרסת V6, עם נפח של 3.6 ליטר, הספק מרבי של 335 כ"ס, מומנט מרבי של 39.4 קג"מ ותיבת שישה הילוכים ידנית או שמונה אוטומטית. אבל בפסגת ההיצע והמועדפת שלנו היתה ונותרה גרסת ה-V8, עם נפח של 6.2 ליטר, 455 כ"ס ו-63 קג"מ. זו זוכה לתיבת 10 הילוכים חדשה, שפותחה יחד עם פורד ושמוצעת גם במוסטנג המחודשת. גם את ה-V8 ניתן להזמין עם תיבה ידנית.

שברולט קמארו מתחדשת לקראת 2019


לצד עדכונים אלה, שברולט מוסיפה לרשימת האבזור גם מערכת התרעה מפני התנגשות, מראה מרכזית שמקרינה צילום המתקבל ממצלמה אחורית - כך שמשענות ראש ומסגרת החלון האחורי לא מפריעות לראות - ומערכת מולטימדיה משודרגת. מחברת UMI, יבואנית שברולט, נמסר כי הקמארו המחודשת תגיע לישראל בשנה הבאה. בשלב זה לא ידוע האם יחול שינוי במפרט או במחיר - שמתחיל כיום ב-334 אלף שקל.