לינק אנד קו (Lynk & Co), יצרנית הרכב הסינית ואחות של וולוו תחת קונצרן ג'ילי (Geely) הסיני, תשתתף משנה הבאה באחת מליגות הספורט המוטורי הפופולאריות באירופה: מרוצי תיור (WTCC). היא תעשה זאת עם קבוצת המירוץ של וולוו לשעבר, סיאן רייסינג (Cyan Racing), שזכתה באליפות ה-WTCC ב-2017.

לרגל הכניסה למירוצים, לינק אנד קו - יצרנית שהחלה לפעול רק ב-2016 - מציגה מכונית תצוגה חדשה וספורטיבית. היא מבוססת על ה-03 המשפחתית, מכונית סדאן קומפקטית, ומכונה "03 סיאן". ביצרנית מסבירים כי זו חוליה מקשרת בין מכונית ה-WTCC (שמכונה TCR) לבין הדגם הסדרתי.

הרבה פרטים על מכונית התצוגה אין, למעט שהיא מציעה הספק מרבי של 500 כ"ס. בלינק אנד קו לא מציינים באמצעות איזה מנוע, איזו תיבת הילוכים מותקנת ומה סוג ההנעה. גם נתוני ביצועים לא פורסמו, ובשלב זה לא ברור אם יש כוונה לייצר את הדגם כמקדם תדמית, או שמדובר רק במכונית לתצוגה.

משפחתית סינית עם 500 כ


לינק אנד קו תתחרה ב-WTCC עם נהג סיאן לשעבר, ת'ד ביורק. הנהג השוודי ניצח עם וולוו S60 פולסטאר באליפות של שנת 2017, ומתחרה השנה עם גרסת המירוץ של יונדאי i30.

יצרנית הרכב הסינית הצעירה, שהוקמה על-ידי ג'ילי כחוליית ביניים בין דגמיה הזולים לאלו היקרים יותר של וולוו, אמורה להציע את מכוניותיה גם באירופה ומ-2020 בארה"ב. היא מייצרת כיום שלושה דגמים - שני רכבי פנאי בשם 01 ו-02, ומכונית הסדאן 03. שלושתם מבוססים על מכלולים ופלטפורמה של וולוו.