קרוב לעשור אחרי שהציגה אותו לראשונה, מיצובישי מבצעת עוד מתיחת פנים לרכב הפנאי הקומפקטי שלה, מיצובישי ASX. הרכב, שמבוסס על פלטפורמת הדור הקודם של מיצובישי אאוטלנדר והוצג בסוף העשור שעבר, עבר מאז מספר מתיחות פנים. הנוכחית צפויה להגיע לישראל בתחילת 2020.

חוות דעת: מיצובישי ASX 2020

במסגרת העדכון, ה-ASX מקבל את חרטום מיצובישי החדש, שמכונה על-ידי היצרנית "מגן דינמי" והוצג בגרסתו העדכנית קודם לכן במיצובישי טרייטון המחודש (אף הוא עדיין לא הגיע לישראל). החרטום האגרסיבי יותר יחזק גם את הקשר למיצובישי אקליפס קרוס ולאאוטלנדר המחודש, שאף הוא רוענן ברוח דומה לאחרונה.

מאחור מיצובישי מוסיפה יחידות תאורה מסוג לד (למעט המאותתים), ולעדכוני העיצוב מצטרפים גם חישוקים קלים בעיצוב חדש, גווני מרכב שונים (בהם "אדום יהלום", "חום אלון" ו"כתום אור שמש") ופגושים חדשים מלפנים ומאחור. בתא הנוסעים העדכון אינו דרמטי, וכולל מסך "8 חדש למערכת המולטימדיה המקורית, במקום "7 (אצלנו מגיעה כיום מערכת בהתקנה מקומית עם מסך "8).

מיצובישי ASX מתחדש ל-2020


מיצובישי תנצל את מתיחת הפנים גם להשקת יישומון חדש לטלפון חכם, שיאפשר לבעלי ASX לבדוק את מצב הרכב מרחוק - למשל כמה דלק נותר במיכל, לחץ האוויר בצמיגים ומתי אמור להתבצע הטיפול הבא. עדיין לא ידוע אם יישומון זה יוצע גם בישראל.

מיצובישי ASX מתחדש ל-2020


מבחינת מנועים אין שינוי במבחר שיגיע לישראל - מיצובישי תוסיף להציע את מנוע הארבעה צילינדרים בנזין, בנפח 2.0 ליטר ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה. נתוני הספק ומומנט לא פורסמו, ולא ידוע אם השתנו ביחס לאלו המוצעים כיום - 150 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-20.1 קג"מ ב-4,200 סל"ד. ה-ASX יוסיף להימכר בגרסאות הנעה קדמית או כפולה (קדמית בלבד בישראל כיום).

מיצובישי ASX מתחדש ל-2020


עוד פרטים על ה-ASX המחודש צפויים בתערוכת ז'נבה (17-7 במרץ). מחברת כלמוביל, יבואנית מיצובישי, נמסר כי הדגם המחודש יגיע לישראל בתחילת 2020.