זה אמנם לא נאמר רשמית, אבל מכונית התצוגה החדשה של פיאט היא כנראה רמז ראשון לעיצוב של פיאט פנדה הבאה. מכונית המיני המצליחה (באירופה, פחות בישראל) תזכה לגרסה חשמלית בדור הבא, ממש כמו הצ'נטוונטי (120 באיטלקית, Centoventi). מכונית זו היא גולת הכותרת של חגיגות יום ההולדת ה-120 של היצרנית.

מכונית התצוגה הקטנה מציגה אורך של 368 ס"מ (שלושה יותר מהפנדה הנוכחית), רוחב של 174 ס"מ (10+), גובה של 153 ס"מ (2-) ובסיס גלגלים של 243 ס"מ - זינוק של 13 ס"מ מהדור היוצא, שמשווק מסוף 2011 ונחשב לאחד הוותיקים בקטגוריה.

הצ'נטוונטי מצוידת בהנעה חשמלית (מפרט לא פורסם), עם רעיון מקורי בנוגע למצברים: בבסיס, המכונית מוצעת עם מודול מצברים בודד שמספק טווח של 100 ק"מ. פיאט תציע מודולים נוספים להתקנה עצמית, 100 ק"מ נוספים כל אחד, אותם הלקוח יכול לקנות או לשכור לצורך נסיעה ארוכה. כל מודול ניתן לפירוק והטענה בבית, ממש כמו מצבר של אופניים חשמליים.

פיאט חוגגת 120 עם מיני חשמלית


עוד נמסר כי הצ'נטוונטי תוכננה כך שניתן יהיה להתאים את עיצובה לטעם הלקוח. בעוד הייצור יהיה בצבע אחד בלבד, פיאט תציע מדבקות להתאמת צבעים בשלל שילובים לגג, למרכב ולחיפויי הגלגלים. למכונית גם גג קשיח מתפרק עם מספר מצבים.

פיאט חוגגת 120 עם מיני חשמלית


תא הנוסעים מודולרי לא פחות, כולל אפשרות להתקין מלפנים מושב מיוחד לתינוק ושלל חלקים שמתפרקים ומתחברים בתצורות שונות כמו אבני לגו, כך פיאט. רכב התצוגה מציע גם מקרר, מעמד מתכוונן לטלפון חכם או מחשב לוח (טאבלט) בקונסולה הקדמית, כיסים למצרכים שונים, מעמדים למצלמה ושמרחום (תרמוס), רמקול נייד ושני מסכי "10.

פיאט חוגגת 120 עם מיני חשמלית


נכון לעתה עדיין לא ידוע האם הצ'נטוונטי תגיע לייצור, או שהפנדה הבאה תאמץ עיצוב שונה. רמז עבה ניתן למצוא באחד מפריטי העיצוב איתם הציגה פיאט את המכונית בז'נבה - בובת פנדה קטנה שהוצבה במרכז הקונסולה של מכונית התצוגה.

פיאט חוגגת 120 עם מיני חשמלית


מכונית המיני האיטלקית, שהיא הנמכרת ביותר באירופה מסוגה יחד עם אחותה ה-500, אינה משווקת כיום בישראל. זאת משום שבהיעדר גרסה אוטומטית, היא לא הצליחה לעלות על גל הפופולריות של מכוניות המיני בישראל, דוגמת קיה פיקנטו ושברולט ספארק.