בחניון גולדה הוצבו לאחרונה שמונה עמדות טעינה לרכב חשמלי, וחברת האחזקה - אחוזת החוף של עיריית תל-אביב - מציעה חניה וטעינה בחינם לבעלי מיצובישי אאוטלנדר PHEV. גרסת הכלאיים הנטענת משקע של רכב הפנאי היא הנמכרת מסוגה בישראל.

במסגרת המבצע, אחוזת החוף תעניק חניה חינם וגם טעינה מהעמדות החדשות - מהן שתיים מהירות (DC) ושש רגילות - לבעלי אאוטלנדר PHEV בימי חול עד השעה 16:00. מדובר בהטבה נאה שכן כל שעת חניה במקום עולה 12 שקל.

עמדות הטעינה המהירות מסוגלות להטעין 80% ממצבר האאוטלנדר בתוך כחצי שעה, זאת באמצעות כבל מובנה. בכדי לטעון מעמדה רגילה בעל הרכב נדרש להשתמש בכבל הפרטי שלו, אז גם זמן הטעינה ארוך יותר - כארבע שעות לטעינה מלאה.

אחוזת החוף מציעה חניה וטעינה חינם למיצובישי אאוטלנדר PHEV


מחברת כלמוביל, יבואנית מיצובישי, נמסר כי בישראל נמסרו עד היום כאלף יחידות מגרסת הפלאג-אין הייבריד של האאוטלנדר. בעלי הרכב מדגם זה נדרשים להירשם מראש לשירות בכדי לעשות בו שימוש.

מיצובישי אאוטלנדר PHEV המחודש הושק לאחרונה בישראל, במחיר התחלתי של 190 אלף שקל. הוא מציע טווח נסיעה חשמלי של עד 57 ק"מ בנהיגה עירונית ועד 45 ק"מ בנהיגה משולבת לפי תקן WLTP, לצד מנוע בנזין בנפח 2.4 ליטר המתודלק כרגיל. הרכב מוצע בשלוש רמות גימור: סופרים, לקשרי ו-S אדישן, לשלושתן שמונה שנות אחריות על המצברים וחמש על מערכת הכלאיים.