האם כך ייראו בעתיד תאי הנוסעים? ב.מ.וו תציג בתערוכת הטכנולוגיה CES בלאס וגאס (10-7 בינואר) תא נוסעים לתצוגה, שמצביע לדבריה על הכיוון אליו הולך תחום היוקרה.

תחת הכותרת "שנה את התפיסה שלך", ב.מ.וו תציג חזון לתחבורה האישית שכולל תא נוסעים מהודר ומפנק במיוחד. הוא יותקן בתוך ב.מ.וו i3 רגילה - אותה חשמלית קומפקטית המשווקת גם בישראל.

במקום מבנה חמישה מושבים שגרתי, ה-i3 המיוחדת שודרגה למעין סלון או פינת עבודה מהודרת במיוחד. מלבד הנהג יש מקום לנוסע המקבל מושב קפטן עם הדום וגם אזור עבודה מואר. הקונסולה הקדמית המשמשת את הנהג אינה שונה מזו של ה-i3 הרגילה.

ב.מ.וו מציגה: העתיד של תאי הנוסעים
צילום: ב.מ.וו


ב.מ.וו מציינת כי המטרה הייתה ליצור חלל מזמין עם תחושה טובה שתגרום לכם לרצות לבלות זמן במכונית - לצורך רגיעה, בידור או עבודה בסביבה רגועה. כמובן אם צפצופי מכוניות בפקק ובורות בכביש לא מפריעים לכם לריכוז.

ב.מ.וו מציגה: העתיד של תאי הנוסעים
צילום: ב.מ.וו


מלבד המושב המיוחד, הנוסע ייהנה גם ממסך היורד מתקרת הרכב ומאזור שמע אישי - זאת באמצעות יצירת הפרדה אקוסטית בין החלק האחורי לקדמי.

ב.מ.וו מציגה: העתיד של תאי הנוסעים
צילום: ב.מ.וו


המכונית המיוחדת, שמכונה "סוויטה אורבנית" (Urban Suite), תשמש את ב.מ.וו לשירות הסעים לבאי תערוכת CES. מי שירצה לנסוע באחת, כנוסע כמובן ולא כנהג, יוכל להזמין מכונית באמצעות יישומון ייעודי.