מהדורה מיוחדת אחרונה בהחלט. בנטלי חשפה את המולזאן "מהדורה 6.75", פרידה מספינת הדגל וממנוע ה-V8 הוותיק ששימש אותה. המולזאן לא תוחלף בדור חדש וגם מנוע ה-V8 יוצא לגמלאות.

במהדורה החדשה, שתוצע ב-30 יחידות בלבד, בנטלי עושה מחווה למנוע שמקורו הרוחני ב-1959, מה שהופך אותו לטענת היצרנית לוותיק מסוגו בעולם. עם זאת, מאז עבר אין-ספור שינויים ולמעט תכנון כללי דומה, לא מדובר באמת ברצף ייצור. יחידת ה-V8, שנודעה בשם "¾6 ליטר" או 6.75 לציון הנפח בקירוב, מפיקה במולזאן ספיד עליה מבוססת המהדורה המיוחדת 530 כ"ס ו-112 קג"מ.

"מהדורה 6.75" מציעה כמקובל תגים במקומות שונים לציון היותר מיוחדת, כולל בתא המנוע שם נכתב בבירור כי מדובר באחד מ-30 המנועים האחרונים, בספי הדלתות, בקונסולה בין המושבים הקדמיים ועוד. יש גם רקמת V8 על המושבים וסמל V8 מוקרן לכביש מהדלתות. את העיצוב המיוחד משלימים מחוונים ושעון במרכז הקונסולה הקדמית עם רקע הכולל איורים של מנוע ה-V8.

בנטלי בפרידה כפולה: מולזאן מהדורה 6.75
צילום: בנטלי
בנטלי בפרידה כפולה: מולזאן מהדורה 6.75
צילום: בנטלי

המולזאן, שהוצגה ב-2009 כספינת הדגל של בנטלי, תרד מפס הייצור באביב 2020. במקומה תמוצב הפליינג ספור הקטנה יותר (ייתכן שבעתיד תגדל או תוצע בגרסת בסיס גלגלים ארוך כדי לסגור את הפער).

בנטלי בפרידה כפולה: מולזאן מהדורה 6.75
צילום: בנטלי

כחלק ממהלך חשמול שבנטלי מבצעת, כל דגמיה יציעו הנעת כלאיים עם או בלי אפשרות לטעינה ממקור חיצוני החל מ-2023.

בנטלי בפרידה כפולה: מולזאן מהדורה 6.75
צילום: בנטלי
בנטלי בפרידה כפולה: מולזאן מהדורה 6.75
צילום: בנטלי