אם אתם חובבי ציד או חיית בר טעימה, הרכב הזה בשבילכם: שברולט סילברדו רילטרי (Realtree). המהדורה המיוחדת של הטנדר הפופולרי חוזרת לשוק האמריקאי בשנית, כחלק משיתוף פעולה בין שברולט למותג בגדי וציוד ההסוואה רילטרי.

המותג, שמשמש ציידים חובבים בארה"ב, מציע בגדי הסוואה שאמורים לסייע לכם לאתר בעלי חיים מבלי להתגלות - תחביב סופי שבוע פופולרי מאוד במדינות רבות בארה"ב. תחברו לזה טנדר כל-אמריקאי כמו שברולט סילברדו ותקבלו חבילה שכל חיית בר צריכה לחשוש ממנה.

המהדורה המיוחדת מבוססת על שברולט סילברדו 1500 החדש, גרסה קלה של הטנדר המשווק בישראל שאינה מוצעת אצלנו. אנחנו מקבלים את ה-2500 ו-3500 הגדולים וכבדים יותר, זאת בשל מדיניות רשות המסים לפטור ממע"מ כלי רכב שמשקלם מעל 3.5 טון. שיווק הסילברדו החדש בגרסאות אלו צפוי להתחיל אצלנו בחודשים הקרובים.

לצייד החובב: שברולט סילברדו רילטרי בבגדי הסוואה
צילום: שברולט

הוא מציע מדבקות הסוואה בחלקו האחורי, כקישוט על דיפוני הדלתות ועל מכסה המנוע. יש גם תגי שברולט ו-Z71 (שמה של חבילת שטח) בשחור, צבע שמשמש גם את המפלטים, מדרגות הצד, הסבכה הקדמית והחישוקים. כיאה לרכב המיועד לטייל גם בשטח, לרילטרי בולמי רנצ'ו, בקרת ירידה במורד, דיפרנציאל אחורי ננעל אוטומטית, מיגון גחון והילוך כוח - כולם חלק מחבילת ה-Z71. את החבילה משלימה הגבהה של 50.8 ס"מ למתלים וצמיגי כביש-שטח מבית גודייר (רנגלר טריטורי MT).

לצייד החובב: שברולט סילברדו רילטרי בבגדי הסוואה
צילום: שברולט

שברולט תציע את הסילברדו רילטי עם מנועי V8 בנזין - עוד מכשול בדרך לשיווק בארץ. לאלו נפח של 5.3 ליטר ותיבת שישה הילוכים אוטומטית (355 כ"ס) או 6.2 ליטר עם תיבת 10 הילוכים אוטומטית (420 כ"ס). שיווק הסילברדו המיוחד יחל בארה"ב בקיץ, מחירו לא פורסם.

לצייד החובב: שברולט סילברדו רילטרי בבגדי הסוואה
צילום: שברולט