עד כמה חשובה אופל מוקה עבור אופל ישראל? מבחינת היבואן מדובר כמעט בהשקה מחדש של המותג, וציפייה שמהלך זה יביא לגידול משמעותי במכירות. המשימה הראשונה היא להגדיל את נתח השוק של אופל מעבר לאחוז אחד כבר ב-2022.

התכניות הגדולות של אופל לשנת 2022
צילום: רונן טופלברג

"אופל עברה שינוי. ב-2019 אחת הבעיות של המותג הייתה הזהות, ואנשים לא הבינו למה כדאי לקנות רכב כזה. אחד היעדים היה להעניק זהות למותג", אמר דני שביט, מנכ"ל לובינסקי, עם השקת האופל מוקה החדש, "וכאן, אנחנו רואים שאופל יוצרת לעצמה זהות יותר מדויקת, ועם גרנדלנד וגם אופל אסטרה החדשים המהלך הזה יעשה צעד נוסף וברור יותר". 

התכניות הגדולות של אופל לשנת 2022
צילום: אופל

וכששביט מדבר על הצעד הבא של אופל, הוא מתכוון לתחילת השיווק של אופל גרנדלנד המחודש שזכה לחזית החולקת אותה שפת עיצוב כמו זו שבמוקה, וכמובן לאסטרה החדשה לגמרי המבוססת על הפלטפורמה הגדולה של הקבוצה הצרפתית (הדור היוצא התבסס על פלטפורמה של ג'נרל מוטורס). אסטרה תגיע גם בגרסה היברידית נטענת ותשתתף במתקפה החשמלית המתמשכת של הקבוצה. שני דגמים אלה אמורים להגיע בתחילת 2022, והם מאוד משמעותיים לצמיחה של אופל בשוק המקומי.

התכניות הגדולות של אופל לשנת 2022
צילום: אופל

אופל תחזור לפעול בישראל גם בתחום המסחרי, וגם אליו תביא את הבשורה החשמלית. במסגרת זאת תשווק המסחרית הבינונית זפירה, החולקת בסיס ומכלולים עם סיטרואן ג'אמפי, ואת המסחרית הקטנה קומבו, המקבילה לסיטרואן ברלינגו – שתיהן בגרסאות חשמליות.

מהלך זה ישתלב בכוונה של לובינסקי להשיק מערך חשמלי משמעותי של כל מותגי הקבוצה ושל כל סוגי הדגמים אותם היא משווקת. 

התכניות הגדולות של אופל לשנת 2022
צילום: אופל