פולסטאר 2 היא סיפור הצלחה די מרשים למותג החדש, ונמכרה ביותר מ-100,000 יחידות ב-27 שווקים מאז השקתה ב-2019.

כעת חושפת היצרנית מתיחת פנים מסיבית לדגם הכוללת שדרוגי עיצוב, מעבר מהנעה קדמית להנעה אחורית, מנועים חשמליים משופרים ומארז סוללות חדש המציע טווח של עד 635 ק"מ בין טעינות.

מבחוץ, השינויים מתמקדים בסבכה בצבע המרכב, בה משולבים רוב חיישני הבטיחות. שאר המרכב זכה לרענון קל יותר, ומוצעים חישוקים בעיצובים חדשים. החברה לא הזכירה שדרוגי תא נוסעים בהודעה לעיתונות, אבל כל הגרסאות יקבלו טעינת סלולרי אלחוטית כסטנדרט, ושיפורים למערכות הבטיחות. פולסטאר גם טוענת שהדגם מציע איכות נסיעה מעודנת מבעבר.

פולסטאר 2 מקבל מתיחת פנים
צילום: Polestar

מתחת לרצפה יוצע מארז סוללות של 82 קוט"ש התומך בטעינה מהירה של עד 205 קילוואט.  הסוללה החדשה מאפשרת טווח של עד 635 ק"מ בדגם החד-מנועי ועד 592 ק"מ עבור גרסת המנוע הכפול. לצד גרסאות אלו, ימשיך שיווקה של גרסת מנוע בודד עם סוללה קטנה יותר של 69 קוט"ש, המאפשרת עד 518 ק"מ בין טעינות.

בדומה למהלך שעשתה וולוו ב-XC40 החשמלי,  פולסטאר העבירה את המנוע מלפנים לאחור בגרסת המנוע הבודד, ולמעשה הפכה את הרכב מבעל הנעה קדמית להנעה אחורית - כמה פשוט זה בעידן החשמלי...

פולסטאר 2 מקבל מתיחת פנים
צילום: Polestar

המנוע החדש מפיק 299 כ"ס ו-49.9 קג"מ, גידול של 68 כ"ס ו-16.3 קג"מ בהשוואה לדגם היוצא. כתוצאה מכך, המיאוץ למאה קמ"ש התקצר ל-6.2 שניות, מהיר ב-1.2 שניות מבעבר.

גרסאות המנוע הכפול עברו שדרוג אף הן, וההנעה הכפולה מוטה כעת לאחור - כאשר המנוע הקדמי מתנתק לחלוטין אם אין בו צורך. ההספק המשולב הוא 422 כ"ס ו-75.5 קג"מ, והוא מאפשר האצה למאה קמ"ש תוך 4.5 שניות - שיפור של 13 כ"ס ו-8.1 קג"מ בהשוואה לגרסת ההנעה הכפולה המוחלפת.

פולסטאר 2 מקבל מתיחת פנים
צילום: Polestar

בדומה לגרסה היוצאת, גם כאן מוצעת 'חבילת ביצועים' שמעלה את ההספק המשולב ל-476 כ"ס ומקצרת את התאוצה למאה קמ"ש ל-4.2 שניות. מלבד הכוח המוגבר, חבילת הביצועים מוסיפה בלמים של 'ברמבו', חישוקים מחושלים בגודל 20 אינץ' ובולמי זעזועים מתוחכמים של 'אוהלינס'.

פולסטאר 2 המחודשת תגיע לשווקי אירופה (וכנראה גם לישראל) במחצית השנייה של 2023.

פולסטאר 2 מקבל מתיחת פנים
צילום: Polestar