מרצדס הציגה מתיחת פנים לדגמי 2024 של רכבי הפנאי GLE ו-GLE קופה, הכוללת עדכונים טכנולוגיים, שיפורים ליכולת השטח, מערכת MBUX חכמה יותר, וגרסת GLE 400e 4Matic היברידית-נטענת מחוזקת.

גרסת GLE 400e החדשה כוללת מנוע 2.0 ליטר, ארבעה צילינדרים ומנוע חשמלי המייצרים הספק משולב של 386 כ"ס ו-66.2. הטווח החשמלי מסוללת ה-31.2 קוט"ש ינוע בין 92 ל-105 ק"מ, בהתאם לרמת הגימור וגודל החישוקים. מטען 60 קילוואט DC אופציונלי יוצע על ידי מרצדס כדי להפוך את הטעינה למהירה ככל האפשר.

לצידה תמשיך להיות מוצעת ה-GLE 350 de  ההיברידית-נטענת, בהספק משולב של 330 כ"ס וטווח חשמלי ששופר קלות ונע כעת בין 89 ל-105 ק"מ. כל שאר הגרסאות יוצעו מעתה בתוספת מערכת היברידית מתונה 48 וולט, שבאירופה תתווסף למנועי ה-2.0 ליטר וה-3.0 ליטר דיזל. גרסאות אלה, ה-GLE 300 d וה-GLE 450 d, יספקו 269 כ"ס ו-367 כ"ס בהתאמה.

גרסת GLE 53 AMG זכתה לתוספת של 4.1 קג"מ למומנט, עניין אשר סייע לקצר את נתון התאוצה למאה קמ"ש מ-5.3 שניות ל-5 שניות עגולות. 

מרצדס GLE ו-GLE קופה מתעדכנים
צילום: Mercedes

בנוסף, תוצע מעתה בחלק מהגרסאות "חבילת הנדסת שטח", אשר מוסיפה מיגון תחתי שבשילוב עם מתלי האוויר מוסיף עוד 3 ס"מ למרווח הגחון.

חבילת השטח תוסיף גם "מצב שטח" במערכת המולטימדיה, אשר יספק לנהג/ת מידע על שיפוע הצד, זווית טיפוס, מצפן וכיו"ב. המערכת פועלת גם בשילוב עם מצלמות ה-360 מעלות כדי לספק זווית צילום של "מכסה מנוע שקוף" המעניקה מבט טוב יותר על תוואי השטח מלפנים.

מתלי האוויר זכו לכיול מחדש, ובגרסאות AMG הקרביות כוללים גם בולמים אדפטיביים ומוטות מייצבים אקטיביים. 

מרצדס GLE ו-GLE קופה מתעדכנים
צילום: Mercedes

מערכת המולטימדיה MBUX, שמריצה את האפליקציות הללו, היא כעת אינטליגנטית מאי פעם ונמצאת בדור השני שלה. למרות שהמסכים בתא הנוסעים נשארו באותו גודל (12.3 אינץ'), ניתן כעת לשלוט ביותר פיצ'רים והגדרות באמצעות מסך המגע. כמו כן, ממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי זמינים כעת גם בחיבור אלחוטי.

בתא הנוסעים השינויים מינימליים ומתמקדים בחומרים משופרים, צבעים חדשים לריפודים ופריטים באיכות גבוהה יותר שהגיעו מדגמי S קלאס או GLS הבכירים יותר, כמו גם שדרוג לאבזור הבסיס התקני. גם בחוץ עבר העיצוב שינוי קל בלבד, שמתמקד בחזית עם פגוש מעודכן, תאורת יום שונה וסבכה עם הדגשות כרום.

מרצדס GLE ו-GLE קופה מתעדכנים
צילום: Mercedes

ה-GLE קופה תוצע מעתה כסטנדרט עם חבילת העיצוב AMG ליין, הכוללת סבכה בגימור יהלומים, כמו גם פגושים ודיפיוזר אגרסיביים יותר. הפנסים האחוריים שודרגו עם חתימת תאורה שונה. לרוכשים מוצעים גם שני גווני אפור וכחול חדשים, המוצעים לצד עיצובי חישוקים נוספים.

מרצדס GLE ו-GLE קופה המחודשים ינחתו בארץ בתחילת 2024. 

מרצדס GLE ו-GLE קופה מתעדכנים
צילום: Mercedes