אחרי לא מעט שמועות חשפה מאזדה את CX-70 החדש באופן רשמי. למרות שבתחילת הדרך ניתן היה לחשוב כי מדובר יהיה בדגם חדש לסגמנט הפנאי הבינוני (D-SUV), נראה כי בפועל מדובר ברכב פנאי גדול (E-SUV) שהוא למעשה גרסת 5 מושבים ל-CX-90 המוכר אשר כבר משווק בישראל (למבחן המלא לחצו כאן).
 
בשלב זה במאזדה לא מספקים פרטים טכניים של ממש או את מידותיו של CX-70 החדש, אולם ממבט בתמונות נראה כי המופע הכללי והפרופורציות של מאזדה CX-90 נשמרו. החזית כוללת פגושים וסבכה שעוצבו מחדש במטרה להקנות ל-70 הופעה דינאמית יותר, ולכך עוזרת גם חבילת עיצוב המחליפה את נגיעות הכרום של 90 האלגנטי בשחור למופע ספורטיבי יותר.

מאזדה CX-70 החדש נחשף רשמית
צילום: מאזדה
 
השינוי שבפנים
סביבת הנהג ללא שינוי – לוח מחוונים דיגיטלי מלא בעל תצוגה מנימליסטית ולצידו מסך מולטימדיה המתופעל באמצעות פקד פיזי במרכז הקונסולה. במאזדה מציינים כי ה-70 יוצע כאופציה עם ריפוד מושבים ודיפון עור נאפה בגוון אדום, בהשראת מהדורת '100 השנים למאזדה' של MX-5.

מאזדה CX-70 החדש נחשף רשמית
צילום: מאזדה
 
השינוי המשמעותי ביחס ל-90 נוגע לסידור המושבים – מאזדה CX-70 מוותר על השורה השלישית ויוצע עם חמישה מושבים בלבד. את המקום שנותר בזכות פינוי מושבי השורה השלישית ניצלו במאזדה כדי להגדיל את נפח תא המטען (לא נמסר נתון) ואף להוסיף תאי אחסון רבים מתחת לרצפה.

מאזדה CX-70 החדש נחשף רשמית
צילום: מאזדה
 
6 בטור, היברידי

גם היצע המנועים ללא שינוי, כנראה. במאזדה מדווחים כי הדגם יוצע עם מנוע ה-3.3 ל' 6 ציל' בטור (טורבו, היברידי-מתון) החדש של היצרנית  לצד יחידת הנעה היברידית-נטענת המשלבת בין מנוע 2.5 ל' למנוע חשמלי.
 
הספק המנועים, נתוני ביצועים וצריכת דלק לא נמסרו. במאזדה CX-90 מנוע הבנזין מוצע בשני הספקים: 280 כ"ס או 340 כ"ס בעוד לגרסה ההיברידית הספק מירבי של 323 כ"ס.

מאזדה CX-70 החדש נחשף רשמית
צילום: מאזדה
 
במאזדה מציינים כי CX-70 החדש יהיה דינאמי ומהנה לנהיגה, גם ביחס ל-90 עליו הוא מבוסס וגם ביחס לכלים אחרים בסגמנט. לשם כך טופלו המתלים, מערכת ההנעה הכפולה כוילה מחדש ועוד.
 
מאזדה CX-70 צפוי להגיע לכבישי צפון אמריקה כ'מודל 2025', כך שכנראה יגיע לשוק מתישהו לקראת סוף השנה.

מאזדה CX-70 החדש נחשף רשמית
צילום: מאזדה