יצרנית הרכב הסינית בעלת השם הבריטי MG הכריזה רשמית על מועד חשיפתה של MG3 החדשה, מכונית הסופרמיני (סגמנט B) שלה. החשיפה הרשמית מתוכננת ל-26 בפברואר במסגרת תערוכת הרכב בז'נבה. מלובינסקי, יבואנית דגמי MG לישראל, נמסר כי ה-3 החדשה צפויה להגיע גם אלינו.
 

MG3, בעבר ועכשיו

ה-3 הראשונה הוצגה בשנת 2008 והיא יוצרה ושווקה בעיקר בסין. זו הייתה למעשה גרסה ממותגת מחדש של רובר סטריטוייז, בעצמה וריאציה על רובר 25. של השנים ההן. 

הדור השני, אשר נחשף לראשונה בשנת 2011, הציג כבר מופע מודרני למדי והיה שייך לגל החדש של דגמי MG תחת בעלי הבית הסינים (קונצרן סאיק). דור זה שווק גם מחוץ לסין באופן רחב למדי (איירופה, אוסטרליה ועוד) – כולל בשוק הישראלי למספר שנים. דגם זה עבר מתיחת פנים בשנת 2018 ומשווק עד היום ללא שינויים משמעותיים, זמן כמעט כפול מהמקובל בתעשייה.

כעת, כאמור, מתכוננת היצרנית להשקת הדור השלישי שיתבסס על פלטפורמה חדשה לגמרי. בשלב זה הפרטים הרשמיים עדיין מעטים. היצרנית פרסמה תמונת טיזר החושפת מעט מהחזית – זו שואבת השראה מדגמי MG5 ו-MG7 סדאן המשווקים בעיקר בסין. דגמים אלה מאופיינים בסבכה גדולה, יחידות תאורה זוויותיות ומופע דינאמי למדי.

הפעם היא היברידית: MG 3 החדשה תוצג החודש
צילום: MG

עוד פורסמה תמונה אחת של סביבת הנהג החדשה. כאן ניתן להבחין בדמיון דווקא ל-MG4 החשמלית החדשה. מהתמונה הבודדת שפורסמה ניתן לראות סידור של שני מסכים מלבניים "צפים" – אחד ללוח המחוונים והשני כמסך מערכת המולטימדיה. גם כאן המופע הכללי נראה מנימליסטי וכולל חוגת הילוכים עגולה במרכז. המושבים, לפחות ברמת הגימור הגבוהה, בעלי מופע ספורטיבי ותפירה היוצרת דפוס מעויינים.

מ-MG נמסר כי הדור החדש של ה-3 יצויד, לפחות בחלק מהגרסאות, בדור חדש של מערכת ההנעה חשמלית של היצרנית המכונה 'הייבריד פלוס'. מדובר במערך היברידי "רגיל" הנטען עצמאית ומשלב בין מנוע בנזין למנוע חשמלי. לפי MG המערך החדש יציג יכולות מובילות בסגמנט בתחומי צריכת דלק, ביצועים ועידון. 

הפעם היא היברידית: MG 3 החדשה תוצג החודש
סקיצות MG 3 | צילום: MG