תערוכת בייג'ין כללה את היבול הרגיל של דגמים ייעודיים לשוק הסיני, כולל מספר לא מבוטל של גרסאות "מתוחות" לאורך של דגמים מוכרים. אותנו החיבה הזו למכוניות ארוכות מעט הצחיקה. בכל זאת, להולנדים, שנחשבים לעם הגבוה בעולם, לא מייצרים גרסאות ארוכות במיוחד, אז לסינים? ברצינות? ולא, ההולנדים לא משייטים בעיקר על אופניים ואנחנו ממש לא רומזים שהסינים מפצים על משהו אחר.

יגואר XFL
הדור הנוכחי של מכונית הסלון של יגואר, ה-XF, נחשף לפני כשנה בתערוכת ניו יורק והציג עיצוב דומה לקודמו, ומגוון מנועים רחב: החל מיחידת כח לוגמת סולר בנפח 2.0 ליטר עם 163 כ"ס ועד מנוע 3.0 ליטר לוגם בנזין הנעזר במגדש-על ומפיק 380 כ"ס. בסיס הגלגלים צמח ב-5 ס"מ לעומת הדור הקודם (296 ס"מ, לעומת 291 ס"מ קודם), מה שמתבטא במרחב טוב יותר ליושבים מאחור.
 יגואר XF
צילום: מנהל
לסינים זה לא מספיק, אז הם קיבלו יגואר XF עם בסיס גלגלים ארוך משל ה-XJ

אבל לסינים כנראה שזה עדיין לא מספיק, והם רוצים יותר. וכשמיליארד ומשהו איש רוצים - יצרני הרכב נענים. יגואר הציגה בתערוכת בייג'ין את ה-XFL - ראשי תיבות של XF ו-LONG - המציעה בסיס גלגלים של 310 ס"מ(!). זה כבר בסיס גלגלים בטריטוריה של מכונית הפאר. רק לשם דוגמה ל-XJ, מכונית הפאר של המותג, יש בסיס גלגלים קצר יותר.

ב.מ.וו X1 לונג
באמצע 2015 נחשף הדור הנוכחי של ה-X1, רכב הכביש-שטח הקומפקטי של ב.מ.וו. הדור הנוכחי שונה לגמרי מקודמו - את מקום המנוע האורכי וההנעה האחורית החליפה הנעה קדמית ומנוע רוחבי, על בסיס מכלולים ממותג מיני, שבבעלות היצרן הבווארי. בסיס הגלגלים של ה-X1 הנוכחי עומד על 267 ס"מ ולמרות שבסיס הגלגלים הוקטן ב-9 ס"מ, הדור הנוכחי נהנה ממרחב פנים עדיף לעומת מהדור הקודם.
ב.מ.וו X1
צילום: מנהל
הגם רכב פנאי קומפקטי זקוק לגרסה מוארכת? בוודאי שכן

ושוב, הסינים התמירים מקבלים גרסה מוארכת, המציעה 12 ס"מ נוספים מפגוש לפגוש (456 ס"מ במוארכת, לעומת 444 ס"מ). חבל רק שאנשי ב.מ.וו לא מספרים אם יש שינוי גם באורכו של בסיס הגלגלים.

מרצדס E קלאס לונג
בתחילת השנה הוצג הדור החדש של ה-E קלאס, ואלינו היא תגיע ברבעון השלישי השנה. מכונית הסאלון בעלת סמל הכוכב מתהדרת בשלל מערכות בטיחות מתקדמות ומבטיחה לקבוע רף חדש בסגמנט הסאלון, הן ברמה הטכנולוגיה והן ברמת העידון והמרחב. עם אורך של 492 ס"מ ובסיס הגלגלים של 292 ס"מ, זו אינה מכונית צפופה אפילו לשחקני כדורסל הולנדים.
תערוכת בייג'ין: בסיס גלגלים ארוך במיוחד
צילום: מנהל
אפשר להקים חדר משחקים לילדים בין המושבים

אבל הסינים, כמו הסינים, רוצים יותר. לכן מציעה מרצדס את ה-E קלאס גם בגרסת לונג, עם אורך כולל של 506 ס"מ ובסיס גלגלים שצמח בלא פחות מ-16 ס"מ(!) ועומד על 308 ס"מ. אה כן - האחות הגדולה מסגמנט הפאר, ה-S קלאס, מציגה בסיס גלגלים של 303.5 ס"מ בלבד (בגרסה הרגילה).
תערוכת בייג'ין: בסיס גלגלים ארוך במיוחד
צילום: מנהל
מרצדס E קלאס צריכה תוספת ס"מ לאורך? בהחלט

אודי A4 לונג
באמצע 2015 חשפה אודי את הדור החדש של המשפחתית הגדולה שלה, ה-A4. למרות עיצוב דומה לדור המוחלף, אודי A4 החדשה הינה דגם חדש לחלוטין. הממדים דומים מאוד לאלו של מהדור היוצא, ולמרות זאת נתון המשקל נמוך בכ-120 ק"ג ביחס לדור היוצא. מרשים.

אורכה של ה-A4 צמח ב-3 ס"מ בלבד לעומת הדור היוצא (473 ס"מ לעומת 470), וב-1 ס"מ בבסיס הגלגלים (282 ס"מ לעומת 281). עכשיו, מוצגת ה-A4 בבייג'ין בגרסת לונג, כזו שארוכה יותר ב-8 ס"מ באורך הכולל ועם בסיס גלגלים שצמח ב-9 ס"מ - מה שנותן מידות דומות לאלו של האחות הגדולה יותר, ה-A6. מה הרעיון מאחורי המהלך? לסינים הפתרונים.
תערוכת בייג'ין: בסיס גלגלים ארוך במיוחד
צילום: מנהל
אודי A4 בגודל דומה לשל אודי A6. הגיוני בסך הכל...
ולא, אף אחת מהגרסאות הללו אינה צפויה להגיע ארצה, למקרה שתהיתם.