סובארו אימפרזה הנוכחית אומנם רק בת ארבע וחצי, אך המחליפה כבר מעבר לפינה. אחרי שחשפה קדימון לגרסת ההאצ'בק בתערוכת טוקיו לפני כחודש, מגיע תורה של גרסת הסדאן – שמוצגת בארה"ב, כמובן. סובארו הציגה בתערוכת לוס-אנג'לס את האימפרזה סדאן קונספט.
סובארו אימפרזה סדאן קונספט – עוד חלק בפאזל
צילום: מנהל
מעניין לראות את ההבדלים בין שתי מכוניות הקונספט. אומנם שתיהן נאמנות לקו העיצוב הנוכחי של היצרנית, אבל מציגות הופעה שונה למדי. בעוד ההאצ'בק הציגה הופעה דינאמית ואגרסיבית, עתירת ניפוחים וחידודים, לסדאן הופעה יותר אלגנטית ונקיה. בשלב זה לא ברור אם מדובר בהבדלי גישות בין ההאצ'בק (המיועדת לאירופה) לסדאן (מכוונת לארה"ב), או שמא בדיקה של תגובות הקהל לאפשרויות עיצוב שונות. בכל מקרה יהיה מעניין לראות אם ההבדלים יבואו לידי ביטוי בגרסאות הייצור.
סובארו אימפרזה סדאן קונספט
צילום: מנהל
סובארו לא חושפת הרבה על הקונספט, אך היא מספרת כי המכונית הסדרתית תעשה שימוש בפלטפורמה מודולארית חדשה, אך כזו שתתאים לערכים של סובארו – כולל מערכת ההנעה הכפולה הסימטרית שלה. נתוני המידות הם בתחום המקובל בקטגוריה, ואפילו בחלק התחתון של הקבוצה - למעט ממד הרוחב המופרך. 455.5 ס"מ לאורך, 188 ס"מ לרוחב (אמרנו לכם), 145 ס"מ לגובה ובסיס גלגלים של 267 ס"מ.

סובארו אימפרזה סדאן קונספט – עוד חלק בפאזל
צילום: מנהל