בחודש אפריל, במסגרת תערוכת הרכב בניו יורק, חשפה מיצובישי את המהדורה המחודשת לאאוטלנדר, רכב הפנאי הקומפקטי שלה. השינוי הבולט ביותר, ביותר ממובן אחד, הוא בעיצוב החיצוני שהפך מוחצן יותר. מיצובישי דיווחה כי השינויים הם גם מעבר לנראה, וכוללים גם בידוד רעשים משופר, טיפול ברכיבי המתלים ודור חדש לתיבה הרציפה.

ועכשיו, בישראל
בימים אלה מתחיל שיווקו של מיצובישי אאוטלנדר המחודש בישראל. רכב הפנאי מגיע לכאן עם מנוע הבנזין המוכר בנפח 2.0 ליטר המפיק 150 כ"ס. מנוע זה משודך לתיבה ידנית או רציפה וההנעה היא קדמית או כפולה. גם מנוע הדיזל המוכר – 2.2 ליטר, 150 כ"ס – מוצע כאן, כשאליו צמודות תיבה אוטומטית עם 6 הילוכים והנעה כפולה. בסוף השנה צפויה להגיע גרסת ה-PHEV המעודכנת.
מיצובישי אאוטלנדר
צילום: מנהל
כל גרסאות האאוטלנדר (למעט הידנית) נמכרות עם מערכת מולטימדיה הכוללת את תוכנת הניווט WAZE ואפשרות להפעלת שירות סלופארק, רשת אלחוטית לנוסעי הרכב, דיבורית בלוטות', מצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, חיישני גשם, חישוקים קלים (16" או 18") ועוד. לגרסאות הבסיס מערכת מובילאיי, בעוד הגרסאות היקרות מגיעות עם מערכות בטיחות מתקדמות מבית מיצובישי.

שבע רמות גימור, ויש מחירים
החידוש העיקרי בשוק המקומי הוא בהצגתה של גרסה בסיסית אוטומטית חדשה, ברמת גימור Intense; זו כוללת הנעה קדמית וחמישה מושבים ותוצע לקהל ב-155,000 שקלים. מחיר נמוך ב-10,000 שקלים מגרסת הכניסה האוטומטית הזולה ביותר שהוצעה עד כה. מעבר לכך, המחירים נשארו כבעבר (למעט גרסת הדיזל, שמחירה התייקר ב-5000 שקלים) - רמת הגימור Instyle, הגבוהה מ-Intense,תוצע ב-165,000 שקלים, לצד תוספות אבזור כמו חלון שמש בגג, כניסה והתנעה ללא מפתח ועוד. גרסת השבעה מושבים ברמת גימור זו מתומחרת ב-170,000 שקלים.

מעליהן תוצע רמת הגימור Premium, הבכירה ביותר לגרסאות ההנעה הקדמית. המפרט כולל שבעה מושבים ורמת אבזור עשירה הכוללת, בין השאר, ריפוד עור למושבים, מושב נהג מופעל חשמל, חימום מושבים חישוקי 18" ועוד. מחירה של גרסה זו עומד על 180,000 שקלים.
מיצובישי אאוטלנדר המעודכן נחת בישראל
צילום: מנהל

גרסאות ההנעה הכפולה של מנוע הבנזין מוצעות ברמות הגימור Supreme, שעולה החל מ-190,000 שקלים ו-Elite, שתגבה 205,000 שקלים. ברמות אבזור אלה מתווספות גם מערכות בטיחות מתקדמות: בקרת שיוט אקטיבית, מערכת בלימה אוטונומית במהירות עירונית והתרעה על סטייה מנתיב. ה-Supreme, למעט מערכות הבטיחות המקוריות, מגיעה עם רשימת אבזור דומה לזו של ה-Instyle בעוד ה-Elite מגיעה עם אבזור דומה ל-Supreme ומוסיפה תאורת לד מלאה מלפנים, פתיחה וסגירה חשמלית של דלת תא המטען ועוד.

גרסת הדיזל מוצעת ברמת גימור Limited הבכירה בעבור 230,000 שקלים.

שיווק הגרסה הידנית, המוצעת רק עם מנוע בנזין, נמשך ברמת הגימור Invite וחמישה מושבים במחיר 130,000 שקלים.
מיצובישי אאוטלנדר מתיחת פנים
צילום: מנהל