ב.מ.וו ישראל מתחילה בימים אלה בשיווק ה-X6 החדש שנחשף בתערוכת פריז האחרונה. רכב הפנאי בעל המראה הספורטיבי, עדיין ייחודי בסוגו (אם כי כנראה לא להרבה זמן) והדגם החדש גדול ומצויד יותר מבעבר. המחיר עלה, ו-X6 יוצע החל מ-590,000 שקל, עלייה של 63,000 שקל ו-12% ביחס למחיר התחילי של הדגם הקודם (527,000 שקל) ומול 530,000 ל-X5 המקביל.
מנועים, רמות גימור ושמונה הילוכים
הגרסה הפחות יקרה, כמו בדגם הקודם, היא D30 ברמת גימור ספורט המצוידת במנוע 3.0 ליטר מוגדש המייצר 258 כ"ס. גרסה זו מאיצה ל-100 קמ"ש ב-6.7 ש' ומצוידת – כמו כל הגרסאות האחרות – בתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים. מעליה תוצע I50 עם מנוע V8 מוגדש בנפח 4.4 ליטר שמייצר 450 כ"ס (43 כ"ס יותר מאשר בעבר). התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 4.3 שניות בלבד. המחיר: 820,000 שקלים.

צילום: מנהל
הדגם החדש יוצע כמובן עם מערך i-Drive Touch החדש, ריפודי עור ותפעול חשמלי לכוונון המושבים

הגרסה היקרה במבחר, 840,000 שקלים, היא D50 עם מנוע דיזל בנפח 3.0 ליטר אשר משודך לשלושה מגדשי טורבו. מנוע זה מייצר 381 כ"ס ו-75.4 קג"מ ומסדר לגרסה זו האצה ל-100 קמ"ש ב-5.2 שניות.

הדגם החדש יוצע כמובן עם מערך i-Drive Touch החדש, ריפודי עור ותפעול חשמלי לכוונון המושבים, גג נפתח, חיישני חניה היקפיים, מצלמה אחורית ובקרת אקלים מפוצלת אליהם יתווספו מסך "10.25 עם פונקצית טלוויזיה וסגירת ואקום לדלתות.

בשעה ש-D30 תוצע בשתי רמות גימור – ספורט או לקשרי (650,000 שקלים) – שתי גרסאות ה-50 יוצעו רק ברמה המהודרת יותר. רמת הגימור לקשרי כוללת בנוסף חישוקי "20 במקום "19, מושבים מהודרים יותר ומערך מצלמות היקפי. בנוסף יוצעו שתי חבילות גימור חיצוני.

צילום: מנהל