אחרי שנה מוצלחת מאוד מבחינת מכירות מתכוננת שברולט ישראל לתקופה פורייה לא פחות ב-2015. בתחילת שנה זו אמורה לנחות בארץ גרסה מחודשת של שברולט קרוז המוכרת. מדובר בגרסת ביניים עם שיפורים קוסמטיים שתמשוך בעול עד להגעת הדור החדש ב-2016.
לייעוץ חינם עם מומחי אוטו על כל דגמי שברולט חייג ל-3262* או לחץ כאן

לקראת החגים
אבל לפחות כרגע מסתמן שחלקה השני של 2015 הוא שיהיה מעניין באמת. לקראת סוף השנה, ברבעון השלישי, אמורות לנחות בארץ מכוניות חשובות מקצוות המבחר של שברולט.

בקצה הקטן מדובר בספארק, מכונית המיני של שברולט שתחלוק בסיס עם קארל, הננסית העתידית של אופל. שברולט ספארק החדשה תחלוק עימה גם את מנוע השלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר והזרקה ישירה שהוצג כבר באדם (70 כ"ס), וכנראה שנראה בה גם את הגרסה המוגדשת לאותה חטיבת כוח. הפעם צפויה הספארק להגיע גם בגרסה אוטומטית. מכונית המיני של אופל תוצג בחודש מרץ בתערוכת ז'נבה ואילו האחות לבית שברולט אמורה להופיע בתערוכת ניו-יורק באפריל.
חדשות קטנות וגדולות בשברולט
צילום: מנהל
הספארק הבאה מתקרבת, והיא תחלוק את הבסיס עם מכונית מיני מבית אופל

וגם בגדול
באותה תערוכה צפויה היצרינית גם להציג את שברולט מאליבו החדשה, שגם היא תגיע אלינו לפני סוף 2015. ואם נראה לכם שהחלפת המאליבו מהירה מדי, כדאי לזכור ששיווק המכונית הגדולה של שברולט בארץ החל אצלנו באיחור (זאת, מעבר לעובדה שהדור הנוכחי לא זכה להצלחה גדולה בארצות הברית). מאליבו החדשה אמורה להציע מראה יותר ספורטיבי, ובניגוד לדור הקודם שהצטמק בממדיו (וזכה לביקורת על כך בארצות הברית) היא תהיה גדולה יותר בכל ממד (פרט לגובה), והשינויים הבולטים יהיו ברוחב ובבסיס הגלגלים. מאליבו החדשה תתבסס על ארכיטקטורת E2XX החדשה שמיועדת לכלי הרכב הבינוניים והקרוס-אוברים העתידיים של ג'נרל-מוטורס. למבחר המנועים יצטרפו גם מנועים קטנים ומוגדשים, ויש דיבורים על מנוע 1.5 ליטר מוגדש.

בשברולט ישראל נחושים גם להביא אלינו את הקמארו המושכת, עם הצגת הדור החדש שלה במהלך 2015. עם זאת עדיין לא ברור לגמרי אם היא תספיק להגיע אלינו באותה שנה.

חדשות קטנות וגדולות בשברולט
צילום: מנהל
המאליבו הנוכחית תוחלף מוקדם מהמצופה?