המסחריות הגדולות המיוצרות באירופה, להוציא פורד טרנזיט, הן כולן פרי שת"פ בין מספר יצרנים - וכל המותגים הגדולים חתומים עליהן. אלה דגמים במשקל כולל של 2.8 טון עד 5 טון, ובמגוון עצום של תת-דגם וגרסאות. תתי הדגם כוללים רכבי משלוח, קומבי (נוסעים ומטען), נוסעים וגם משאיות קטנות ודגמי שלדה, גם עם תא נהג כפול. דגמים אלה יושבים על 3 בסיסי גלגלים, ארבע רמות אורך ושלוש רמות גובה. בקיצור: בין עשרות למאות אופציות.

זהו סידור מאוד אירופאי, ויצרני יפן וארה"ב לא היו שם; מהאנובר 2014, יונדאי כן.

האנובר 2014: מסחרית גדולה ליונדאי
צילום: מנהל
וכך נראה תא הנוסעים

יונדאי H350 מוצע כרכב משלוח, כאוטובוס ל-14 נוסעים וכמשאית שלדה. יונדאי מספרת כי הדגם החדש תוכנן כדי להיות יעיל, להציע תמורה, להצטיין בנפח הטענה וגם בביצועים ולהיות בטוח ואמין. נקודות הייחוס של הדגם החדש, מספרת יונדאי, היו הדגמים הטובים ביותר שיש לאירופה להציע. ועוד: "העיצוב הוא כמו של דגמי הנוסעים, הניהוג צפוי ומשלב נוחות ויציבות, מציע לנהג איכויות של רכב נוסעים ועידון נדרש".
לרכב "מנועי דיזל מוגדשים", תיבה ידנית שישה הילוכים, ובשלב זה גרסת גודל אחת.

האנובר 2014: מסחרית גדולה ליונדאי
צילום: מנהל