אודי RS7, הגרסה הקיצונית של מכונית הקופה-חמש-דלתות של יצרנית הפרימיום, עוברת מתחת פנים ראשונה. בדומה ל-A7 עליה סיפרנו לכם לא מזמן, גם כאן תמצאו חזית מעודכנת, אך בניגוד לגרסה הרגילה, המכונית השרירית והכוחנית לא מקבלת סגנון אלגנטי יותר בדמות סבכה קדמית בעלת קווים לרוחבה אלא כונסי אוויר עצומים בצדי הפגוש הקדמי, וסבכה קדמית מחולקת כאשר בחלקה התחתון תמצאו את הכיתוב "קוואטרו". שלא יהיה ספק ביכולת המכונית להעביר את הכוח לכביש ולתרגם אותו לביצועים.
 
 
ה-RS7 זוכה ליחידות תאורה חדשות מסוג לד, יחידות תאורה אחוריות שונות, ואופציית בחירה בין חישוקי 20 או 21 אינץ' חדשים. בתא הנוסעים תגלו פתחי אוורור שעוצבו מחדש, את מערכת המולטימדיה המוכרת וסמלי קוואטרו שיזכירו לכם במה אתם נוסעים. אבל לא התכנסנו כאן רק בשביל העיצוב, בטח שלא בגרסה כוחנית שכזו.
 
אודי RS7 מתחדשת
צילום: מנהל 
כדי שלא נתבלבל אודי הוסיפה את הכיתוב "קוואטרו" בחזית
 
 
יחידת הכוח אומנם לא מציגה שינוי משמעותי, אבל זה לא אומר שיש על מה להתלונן. לא עם מנוע בנפח 4 ליטר, בתצורת V8 הנעזר בצמד מגדשי טורבו. ההספק עומד על 560 כ"ס שעוברים דרך תיבת הילוכים אוטומטית בת שמונה יחסי העברה אל (כאמור) ארבעת הגלגלים. התוצאה מרשימה: התאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת רק 3.9 שניות(!) והמהירות המרבית, לו תבטלו את ההגבלה האלקטרונית, כמובן, עומדת על 305 קמ"ש. ידיעה למחבקי העצים שבינינו – אנחנו מניחים שתשמחו לדעת שלמרות שההספק נשאר כשהיה, יחידת כוח זו כרגע מזהמת פחות.
 
אודי RS7 מתחדשת
צילום: מנהל 
חסר כוח? כנראה שלא
 
אודי תחל בשיווק ה-RS7 המחודשת כבר ברבעון הקרוב (השלישי) של 2014, בתחילה בגרמניה, שם מחירה יעמוד על 113 אלף אירו, ובהמשך היא תגיע לשווקים אחרים.