כבר סיפרנו לכם בעבר ש-MG מצפה להגדיל את מבחר הדגמים המקומי בסוף השנה עם ה-MG3, מכונית הסופרמיני שלה שכבר משווקת באירופה. כזכור, היא תגיע אלינו כשהיא מצוידת במנוע ה-1.5 ליטר המוכר מה-350 ועם תיבה ידנית. בנוסף, MG ישראל מתכננת לצרף להיצע המקומי גרסת טורבו חדשה ל-350 המוכרת ואולם המותג הסיני לא יעצור שם.

בתחילת שנת 2015 היצרנית מתכוונת להציג בסין רכב פנאי מודרני שמכונה כרגע CS-SUV, והוא עתיד להגיע גם אלינו עד אמצע השנה הבאה. הרכב הסדרתי אמור להציג מראה דומה מאוד למכונית התצוגה שהושקה בתערוכת שנגחאי לפני שנה, אבל למרות מראה בסגנון דגמי MG הוא יחלוק לא מעט מרכיבים עם הקוראנדו של סאנגיונג (שהייתה בעבר בבעלות סאיק).
MG רוצה לגדול ב-2015
צילום: מנהל
הגרסה הסדרתית תוצג בתחילת 2015
במקביל צפויה להגיע אלינו ה-MG5 (ממנה כבר הספקנו להתרשם במבחן קצר שערכנו לה בחו"ל). מדובר במכונית קומפקטית אשר הוצגה לפני שנה ושייכת לקו החדש והמודרני יותר של המותג שהינו נעים בהרבה לעין. ואולם, עד שנה הבאה צפויה MG להציג גם גרסת סדאן למכונית הזו שעשויה להיכנס לחלל שהותירה ה-550.
לגרסה הקומפקטית בסיס גלגלים דומה לזה של ה-350 (265 ס"מ) ואורך של 436 ס"מ והיא תוצע עם מנועים דומים לאלה של ה-350 המחודשת, כולל גרסת הטורבו שמייצרת 130 כ"ס ומגיעה עם תיבה אוטומטית עם שישה הילוכים. לפחות כרגע לא נראה שרווי 950, שמבוססת על הביואיק לה-קרוס הגדולה, תגיע ארצה כך ש-MG צפויה להתנהל בארץ עם ארבעה דגמים.
MG רוצה לגדול ב-2015
צילום: מנהל
MG3. אצלנו בסוף השנה
מכוניות ראשונות מדגמיה-MG3 וה-350 המחודשת כבר נמצאות בדרך מסין לתקינה בארץ, כך ששיווקן צפוי להתחיל בזמן הקרוב.