נדמה שבשברולט ישראל לא נחים השנה לרגע, וכך, אחרי השקות גרסאות הטורבו החדשות בתחום הנוסעים, וה-CTS בקאדילק, מגיע תורם של כלי העבודה עם השקת שברולט סילברדו החדש. משפחת דגמי הסילברדו מגיעה בימים אלה ממש לאולמות התצוגה של שברולט בישראל.
 
 
הטנדר הגדול מאמריקה, שמנצל את היותו מוכר לצורך פטור ממע"מ, זכה לפנים חדשות מבחוץ ועוד מספר עדכונים ואולם השינוי הגדול הוא בתא הנוסעים. זה הפך מפואר ונעים יותר באופן משמעותי וגם קיבל את מערכת המולטימדיה של שברולט (מי-לינק) עם צג מגע ומצלמה אחורית. הוא מוצע גם עם כיוון חשמלי לספסל הקדמי ובקרת אקלים. מבחינת יחידת ההנעה ממשיך הסילברדו להשתמש במנוע הדורמאקס החזק (6.6 ליטר, V8, 397 כ"ס, 105 קג"מ) ובתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים, והוא יוצע בגרסאות הנעה אחורית או כפולה.   
 
שברולט סילברדו החדש יוצא לדרך
צילום: מנהל 
שברולט סילברדו החדש כבר בישראל
 
גרסת ה-LTZ המהודרת יותר תגיע עם כיוון חשמלי עשיר יותר למושבים הנפרדים מלפנים יחד עם חימום וזיכרונות. היא תצויד גם בכיוון חשמלי לדוושות, חיישני חנייה וחישוקים נאים יותר. גרסאות הנעה הכפולה יצוידו בחבילת שטח שתכלול מיגון גחון, בולמים של רנצ'ו ובקרת נסיעה במורד.
 
 
כמו בעבר שברולט סילברדו יוצע בגרסת קבינה וחצי, שקיבלה דלתות אחוריות רגילות (בעבר היו אלה דלתות שנפתחות לאחור), וגם בגרסת קבינה כפולה. בהזמנות מיוחדות ניתן יהיה לקבל גם תא נהג יחיד. המחירים יחלו ב-194,900 שקלים לגרסת ה-LT קבינה וחצי, שעם הנעה כפולה תעלה 209,900 שקלים (230,900 ל-LTZ). גרסת הקבינה הכפולה עם הנעה כפולה תעלה 224,900 שקלים או 254,900 שקלים בגרסת ה-LTZ המפוארת שתכלול במקרה זה גם גג נפתח.