כמו שסיפרנו לכם בעבר, סיטרואן ישראל מתחילה בימים אלה בשיווק הגרסה הארוכה של סיטרואן C4 פיקאסו. הרכב החדש כבר נחת בארץ בגרסת שבעת המקומות, ולמעשה נמצא בכמה מאולמות התצוגה של סיטרואן בישראל (בבני ברק ובתל-אביב).
 
 
 
בשלב זה מדובר בגרסת הדיזל הארוכה, אשר מצוידת במנוע ה-2.0 ליטר 150 כ"ס החדש של היצרן. מנוע הדיזל הזה נחשב לנקי מאוד מבחינת זיהום אוויר (בין היתר בזכות הזרקת אוריאה), והוא אמור להתגבר על הקשיים של המיסוי הירוק החדש ולעמוד בקבוצה 4. הוא משודך לתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים, עימה הוא מגיע ל-210 קמ"ש מרביים ומאיץ למאה קמ"ש ב-9.7 שניות.
 
סיטרואן C4 פיקאסו החדש כבר כאן
צילום: מנהל 
סיטרואן C4 פיקאסו. גרסת הבנזין תגיע רק בחודש ספטמבר
 
הרכב יגיע ברמת אבזור גבוהה יחסית, כאשר כבר גרסת הבסיס כוללת מסך מגע ששולט בשפע מערכות הרכב (כולל בקרת האקלים המפוצלת). בנוסף, הרכב מצויד גם בדיבורית בלוטות' מקורית והוא יגיע עם חישוקים קלים. המחיר יעמוד על כ-180,000 שקלים – מעט יקר ביחס לפלח, אך יש לזכור שמדובר במנוע דיזל וברמת אבזור נדיבה למדי.

בנוסף, תגיע גם גרסה מהודרת יותר (שכוללת חישוקים גדולים יותר, פסי גגון, מערכת חנייה אוטומטית, חיישני חנייה, מצלמת רוורס, התראה על רכבים בשטח מת, מפתח חכם, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד) שתעלה כ-190,000 שקלים.
 
 
 
גרסת הבנזין של סיטרואן C4 פיקאסו, החשובה בהרבה בשוק המקומי, תוצע עם מנוע ה-1.6 ליטר טורבו המוכר (156 כ"ס) אשר ישודך לאותה תיבה אוטומטית עם שישה הילוכים. היא תגיע רק לקראת סוף השנה (ספטמבר) ותהיה זולה יותר.