ב.מ.וו X5 החדש
הדור השלישי של רכב הפנאי הגדול של ב.מ.וו, נוחת בישראל אחרי שהוצג לעולם בחודש מאי השנה. את תחילת הדרך יעשה ב.מ.וו X5 החדש עם מגוון מנועים רחב (חמישה), שתי רמות גימור ואפילו יוצא בגרסה עם הנעה אחורית בלבד (גרסת הבסיס) במחיר שיחל ב-485,000 שקלים.
 
מידותיו החיצוניות דומות לאלו של הדור היוצא, אך הוא זכה לעיצוב מעודכן שמיישר קו עם דגמי ב.מ.וו העדכניים. גם בתא הנוסעים ניתן לראות את הדמיון והקו המשותף לשאר דגמי היצרנית. רמת האבזור נדיבה למדי וכוללת: חיישני חנייה אחוריים וקדמיים (עם מצלמת רוורס), בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת, חלון שמש בגג, מערכת שמע מקורית עם מסך מגע (בגודל 10.25 אינץ'), דיבורית בלוטות' מקורית, חישוקים קלים, צמיגי אל-תקר ועוד כבר ברמת הגימור הבסיסית.
 
X חדש בישראל: תחילת שיווק ב.מ.וו X5 החדש
צילום: מנהל
ב.מ.וו X5 M50d. מנוע דיזל עם שלושה מגדשי טורבו ו-381 כ"ס
 
ה-X5 החדש יוצע עם שלושה מנועי דיזל ושני מנועי בנזין לבחירה – כולם משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית עם שמונה יחסי העבר. גרסת הדיזל הבסיסית (sDrive 25d) תהיה בעלת הנעה אחורית בלבד, והמנוע יהיה בנפח 2.0 ליטר וכפול מגדשים (218 כ"ס). התאוצה ל-100 קמ"ש בגרסה זו תתבצע ב-8.2 שניות, המהירות המרבית תעמוד על 220 קמ"ש וצריכת הדלק הממוצעת תעמוד על 17.5 ק"מ לליטר. מעליה, תוצע גרסת ה-xDrive 30d (דיזל, 3.0 ליטר טורבו, 258 כ"ס) כפולת הנעה במחיר התחלתי של 530,000 שקלים. גרסה זו תהיה מהירה יותר (6.9 שניות ל-100, 235 קמ"ש מהירות מרבית) אך פחות חסכונית (16.1 ק"מ לליטר).
 
גרסת הבנזין הבסיסית (530,000 שקלים) תהיה ה-xDrive 35i, ותעשה שימוש במנוע המוגדש והמוכר של ב.מ.וו בנפח 3.0 ליטר (306 כ"ס). בגרסה זו יאיץ ה-X5 ל-100 קמ"ש ב-6.5 שניות והמהירות המרבית תעמוד על 235 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת תעמוד על 11.7 ק"מ לליטר. גרסת הבנזין הבכירה (795,000 שקלים) היא ה-xDrive 50i, והמנוע שבחזית הוא ה-V8 כפול מגדשים בנפח 4.4 ליטר (450 כ"ס) המוכר לנו מדגמים אחרים של היצרנית. בגרסה זו התאוצה ל-100 קמ"ש תיארך 5 שניות קצרות והמהירות המרבית תעמוד על 250 קמ"ש. צריכת הדלק תעמוד על 9.5 ק"מ לליטר.
 
X חדש בישראל: תחילת שיווק ב.מ.וו X5 החדש
צילום: מנהל 
ב.מ.וו X5 החדש. החל מ-485,000 שקלים
 
בראש ההיצע המקומי (לפחות מבחינת המחיר) תעמוד גרסת ה-M50d הספורטיבית, שעושה שימוש במנוע דיזל בנפח 3.0 ליטר, אליו משודכים שלושה מגדשי טורבו. אלו מפיקים 381 כ"ס (4,000-4,400 סל"ד) ו-75.4 קג"מ (2,000-3,000 סל"ד). התאוצה ל-100 קמ"ש בגרסה זו תסתיים ב-5.3 שניות והמהירות המרבית תעמוד על 250 קמ"ש. למרות הביצועים, צריכת הדלק המוצהרת עומדת על 14.9 ק"מ לליטר נאים. מחירה של גרסה זו בישראל עומד על 815,000 שקלים.