פורד פיאסטה ST RX43
קן בלוק, כוכב הג'ימקאנה הבינלאומי, הודיע על פרק נוסף בסדרת סרטוני הג'ימקאנה שלו. הפרק החדש, שישי במספר, יופץ ב-11 בנובמבר (יום שני הבא), וכרגע כמעט כל הפרטים עליו נותרים חסויים. בלוק שחרר תמונות של המכונית שתשתתף בסרט. זו נותרה פורד פיאסטה ST RX43 של קבוצת 'Hoonigan Racing Division', דומה מאוד לזו עליה סיפרנו לכם בעבר. השינויים העיקריים נוגעים לצביעה ולחישוקים חדשים (מלפנים) שאמורים לסייע בקירור הבלמים. את ג'ימאקנה 6 מפיק בלוק בשיתוף עם יוצרי המשחק 'NEED FOR SPEED', ואלו שחררו טיזר קצר, בו הם מבטיחים שיצרו את מסלול הג'ימקאנה האולטימטיבי:
הטיזר לג'ימקאנה 6. מבטיח הרבה אקשן.
הפריצה הגדולה (בתחום המוטורי) הגיעה אחריי שהפיץ ברשת את סרטון הג'ימקאנה הראשון שלו בשנת 2008. הסרטון, שצולם בשדה תעופה נטוש, זכה למיליוני צפיות והקפיץ את הפופולריות של בלוק לשחקים. מאז, הספיק בלוק להוציא עוד ארבעה פרקים לסדרה, כשכל אחד מהם הפך לוויראלי ברשת וזכה לעשרות מיליוני צפיות.
ובינתיים, בעודנו ממתינים לסרט הבא בסדרה, קבלו שלושה סרטונים כדי להעביר את הזמן:
1. זהו הסרט החמישי בסדרת הג'ימקאנות של קן בלוק. הוא מתרחש בסן-פרנסיסקו, שם מציג בלוק פעלולי נהיגה מרשימים בין גבעות העיר "הנטושה".
2. חברת 'רייזור' (Razor) האמריקנית החליטה לפרסם סוג של קארטינג חשמלי מתוצרתה ('Crazy cart') ע"י סרטון מחווה משעשע לקן בלוק. התוצאה לפניכם:
3. קבוצת המרוצים ההולנדית 'Becx-TDS' החליטה להציג את יכולותיה בסגנון דומה לשל בלוק עם כלי... איך נאמר, כבד יותר מהפיאסטה המוכרת: