MG3
חברת לובינסקי אינה מצליחה להעמיד אלטרנטיבות לתחום הסופרמיני הידנית הזולה, עם המותגים הצרפתיים שלה (פיג'ו וסיטרואן), אבל היא עשויה לעשות זאת עם MG הסינית. המהלך הראשון והמהותי עבור המותג הסיני יתרחש לקראת סוף השנה עם ה-MG3 – סופרמיני חדשה שתצטרף ל-350 בהיצע של MG בארץ.
מדובר בדור השני של ה-MG3 שנחשף לראשונה בתערוכת שנחאי לפני כחודש. המכונית תוצע בארץ בגרסת ה-1.5 ליטר (107 כ"ס) ותיבה ידנית ומציעה ממדים מהגדולים בקטגוריה אורך של 400 ס"מ, בסיס גלגלים של 252 ס"מ, רוחב של 173 ס"מ וגובה של 152 ס"מ). מחיר עדיין אין, אבל בלובינסקי מדברים על מחיר תחרותי שיושג ע"י שיווק הרכב בגרסה פחות מצוידת ממה שעד כה הציעה MG ישראל.
ועם כבר נגענו בעניין האבזור, בערך באותה התקופה, עשויה להגיע אלינו גם גרסה פחות מצוידת וזולה יותר של MG350 המוכרת. זו כאמור נמכרת עתה ברמת אבזור אחת בלבד, וגבוהה למדי הכוללת: גג שמש, ריפודי עור, תפעול חשמלי למושב הנהג, חישוקים קלים וכו'. בעבר העריכו לובינסקי כי בשנת השיווק השנייה של ה-350, המכירות יגיעו ל-1,200 כלים ובשלישית ל-2,400 יח'.

ב-2014 אמורה MG לפנות גם לתחום הפנאי, תחילה עם רכב פנאי בינוני בגודלו. קדימון לרכב קיבלנו בתערוכת שנחאי האחרונה כשהרכב הוצג לצד הדור החדש של ה-MG3. בסאיק, בעלת הבית של MG מדברים על מנועי בנזין בנפח 1.5 ו-2.0 ליטר מוגדשים ואטמוספריים, ומנוע טורבו-דיזל בנפח 1.9 ליטר.
מאוחר יותר עשוי להגיע אלינו רכב פנאי קטן ואופנתי בסגנון הג'וק אשר יתבסס על מכונית תצוגה בשם אייקון שהוצג בתערוכת בייג'ין 2012. עוד מועמדת להגעה היא ה-MG5, גרסת ההאצ'בק של ה-350, אם כי כאן, עדיין לא ברורות התוכניות.