מרצדס E קלאס קופה וקבריולה
בחודש שעבר זכתה מרצדס E קלאס למתיחת פנים ועדכון אמצע החיים, וכעת גם גרסאות הקופה והקבריולה ממשיכות באותה הדרך, לקראת ההצגה בתערוכת דטרויט הקרבה. העיצוב, כמו לפני מתיחת הפנים, נשאר דינאמי יותר בגרסאות ה-2 דלתות ביחס לסדאן, אם כי המראה הסולידי כמובן שעדיין נשמר. רוב ההבדל ניכר בחזית העדכנית שנפרדת מצבירי הפנסים הכפולים שליוו את ה-E קלאס עוד מימי המילניום הקודם. תצורת נורות ה-LED היא האזכור האחרון לכך שהפנסים היו מופרדים בעבר.

למעט החזית, בשאר המקומות עשתה מרצדס שינויים קוסמטיים קלים בלבד. מבפנים ניתן לראות את אותו סידור מחדש של חלק מצבירי הלחצנים בקונסולה, לצד תוספת של שעון מחוגים שנועד להקנות מראה יוקרתי ומכובד יותר.
כמו בסדאן, גם כאן נעשה שיפור בכל הנוגע למערכות בטיחות – הן כסטנדרט והן ברשימת התוספות. בין השאר תמצאו כאן מערכת שמזהה תנועה חוצה (בצומת) ועוזרת לכם לבלום במקרה חירום, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב, מערכת לחנייה אוטומטית, מצלמות המספקות מבט של 360 מעלות של המכונית ועוד.
מרצדס E קלאס: גם קופה וקבריו
צילום: מנהל

תחום ההנעות נותר ללא שינוי, כאשר גם כאן מורחב היצע המנועים בטכנולוגיית ה-BlueDirect, כפי שהתווסף בסדאן. אלינו ככל הנראה ימשיכו להגיע גרסאות ה-250 וה-350, כאשר הדגמים המעודכנים צפויים לנחות כאן במחצית השנייה של השנה. את גרסת ה-550 החזקה בהיצע (נכון לעכשיו אין גרסת AMG לקופה ולקבריולה של ה-E קלאס), עם מנוע V8 והספק של 408 כ"ס, תקבלו כנראה רק בהזמנה מיוחדת.