מהינדרה בדרך אלינו?חברת טלקאר, יבואנית קיה, סאנגיונג ודייהטסו, נמצאת כבר זמן מה בקשרים עם מהינדרה ההודית, שמתמחה בייצור רכבי שטח וכלי רכב מסחריים. הקשר נוצר כמובן בזכות העובדה שמהינדרה רכשה את הבעלות על סאנגיונג, יצרנית רכבי השטח הקוריאנית הקטנה. אנשי טלקאר כבר ניהלו מספר פגישות עם היצרנית ההודית הגדולה, כאשר הם מאשרים שאחת מהן נערכה בתערוכת פרנקפורט האחרונה בספטמבר.

מהינדרה מוכרת בייחוד כיצרנית רכב שטח קשוחים ובסיסיים (חלקם עדיין נשענים על דגמי ג'יפ עתיקים), וכלי רכב מסחריים בגדלים שונים. היא מוכרת בייחוד בהודו ובמדינות עולם שלישי ופחות במערב, והייצוא שלה מתבסס יותר על כלי רכב צבאיים. עם זאת, לאחרונה הביעו גורמים בחברה כוונה לשים דגש רב מבעבר על ייצוא למערב.
בכל מקרה, מהינדרה היא חלק קונצרן ענק שמייצר טרקטורים, משאיות, ואופנועים. מהינדרה גם מייצרת בשיתוף עם רנו את הלוגאן (תחת השם וריטו) עבור הודו. בטלקאר מעוניינים גם לבחון מקרוב את פרוייקט ה"רבה" (Reva) – המכונית החשמלית ההודית – הנמצא בידי מהינדרה. לפי היצרנית, המכונית הננסית הזו היא החשמלית הנמכרת ביותר בעולם.
עם רכישת סאנגיונג, נראה שמהינדרה תנצל את הפלטפורמה החדשה עבור ייצור כלי רכב אזרחיים ופרטיים יותר תחת שמה. עבור טלקאר, שתאבד בקרוב את דייהטסו, יכולות ההתפתחויות בכיוון להוות פרס ניחומים.