סקודה מישן L
"כשהשקנו את האוקטביה הנוכחית, היינו צריכים לייקר אותה. ואז חשבתי: איך אפשר שתהיה לנו מכונית דומה במחיר סביר?", מספר וינפריד ואלנד, יו"ר סקודה. "ואז יצרנו את הטור (אוקטביה דור קודם, א.ש). כשחזרתי לסקודה מסין הבנתי שמכונית כזו, בסגנון פולקסווגן ג'טה, יכולה להיות טובה בסין והודו, ואז אמרתי הגיע הזמן לעשות את המישן-אל. האורך שלה עומד על 450 ס"מ והפנים שלה גדול מסקודה אוקטביה הקודמת, וכך גם תא המטען. הפלטפורמה היא תערובת, כי צריך יהיה לייצר אותה בסין, הודו, אירופה ורוסיה, ושהיא תתאים לטכנולוגיה שם. אנחנו נשיק את המכונית בהודו כבר באוקטובר, שם היא תהיה מעט שונה מהדגם האירופי שנציג בתערוכת ז'נבה הקרובה. בסיס גלגלים נמצא בין הטור לדגם העכשווי ותשמח לדעת שתהיה לה גם תיבה אוטומטית".
האם השוק ההודי הוא שגרם לפיתוח המכונית?
"אתה יכול לראות שאנחנו משיקים אותה שם. כי סדאן קומפקטי מאוד חשוב בהודו".

ג'וזף קאבאן, ראש מחלקת העיצוב החדש יחסית של סקודה, מצטרף אף הוא לשיחה ומסביר: "אנחנו רוצים ליצור קו חדש ואחיד של דגמים, ולתת אווירה של שינוי. והמכונית הזו נותנת תחושה של התפתחות הגיונית ממכונית התצוגה הקודמת, הוויז'ן D, אותה חשפנו בז'נבה. הן לא משתמשות באותו בסיס, ה-D גדולה יותר.
"הקו החדש פירושו שאנחנו רוצים להיות פשוטים למראה אבל יפים. פשוט יכול להיות גם יפה, וזה הכיוון. זה אמנם עתיד להיות רכב זול, אבל צריך לזכור שעבור מי שקונה רכב כזה, מדובר בסכום לא קטן ולכן צריך לתת לו הרגשה איכותית. הרעיון הוא לא להעמיס את הרכב בשלל פרטים ותוספות, אלא לשים את מה שהלקוח באמת צריך ובאופן נכון".