לנצ'יה אפסילון החדשה
המיני היוקרתית של לנצ'יה, האפסילון (Ypsilon), תגיע לישראל בחודש אוגוסט. סמל"ת, יבואנית לנצ'יה לישראל, בחנה את ייבוא הקטנה המסוגננת כבר בדור הקודם בשנת 2004, אך תג מחיר גבוה ומרכב שלוש דלתות בלבד הביאו לביטול התוכנית ברגע האחרון. כעת, בדור השני שמוצע עם מרכב חמש דלתות האהוב יותר על הישראלים, האפסילון תגיע גם אלינו ובמקביל להשקתה בעולם.
האפסילון החדשה מבוססת על פלטפורמת הדור הבא של פיאט פנדה, ומציעה עיצוב לנצ'יה אופייני עם סבכה גדולה מלפנים. היא תוצע בישראל עם צמד מנועים לבחירה: 1.2 ליטר עם ארבעה צילינדרים ו-69 כ"ס, שמגיע מפיאט 500 והצטרף לאחרונה גם לפנדה הקיימת, ו-0.9 ליטר עם שני צילינדרים, מגדש טורבו ו-85 כ"ס. מנוע זה, שמכונה טווין-אייר (TwinAir), זכה לאחרונה בתואר "מנוע השנה" בתחרות הבינלאומית היוקרתית. האפסילון שהוצגה לראשונה בפברואר לקראת תערוכת ז'נבה, תשווק בישראל עם תיבות הילוכים ידניות ורובוטיות.
לנצ'יה אפסילון תגיע באוגוסט, החל מ-103,000 שקל
צילום: מנהל
האפסילון החדשה תוצע אצלנו במחיר נמוך משצפינו, עם תג מחיר התחלתי של 103,000 שקל. גרסה זו תציע אבזור שכולל שש כריות אוויר, חישוקים קלים ומערכת עצור-סע. סמל"ת תציע גם גרסאות מהודרות יותר במחיר של עד 125,000 שקל, בהן יהיו בין היתר גג שמש פנורמי, פנסי קסנון, מושבי עור ומערכת שמע עם בלוטות' מקורי וחיבור USB.