ה-MG האלמותית, ה-TF
שנגחאי אוטומוטיב הסינית (SAIC), בעלת הבית של המותגים הבריטים רובר (ללא הזכויות לשם) ו-MG, כבר משווקת מספר מכוניות תחת המותגים הללו (למכוניות רובר ניתן השם רואווי, Roewe). אחת מהן היא לא אחרת מ-MG 550 המשווקת בישראל, תחת זיכיון הייבוא של חברת דוד לובינסקי.
עתה מפרסם קונצרן הרכב הסיני הגדול ביותר את תוכניותיו לעתיד הקרוב, ונראה של-MG מצפה עתיד ורוד: החל מרענון דגמים קיימים, דרך מנועים חדשים ועד לדגמים חדשים לגמרי. בין היתר מתוכננים מכונית ספורט חדשה (במקום ה-TF הוותיקה), מחליפה לרובר 75, מכונית עירונית קטנה, דגמי כלאיים ומכוניות חשמליות, ואף קרוסאובר אופנתי. ב-SAIC טוענים כי בכוונתם להחיות את המותג הוותיק, שזקנתו לא ממש פיארה את צעירותו.

המנועים החדשים עליהם עובדים ב-SAIC עבור MG, כוללים שני מנועי בנזין מוגדשים (ארבעה צילינדרים). אלו יציעו נפח של 2.0 או 2.4 ליטר, ומפותחים בשיתוף קונצרן ג'נרל מוטורס האמריקני, שותפו של SAIC בסין. בשנגחאי אוטומוטיב שוקלים בחיוב פיתוח גרסה סדרתית של מכונית התצוגה זירו (Zero), כרכב עירוני חשמלי. גם גרסת כלאיים של MG 6 נמצאת בתכנון, ותושק ככל הנראה יחד עם מתיחת פנים המתוכננת לדגם, לקראת סוף 2013.

הקרוסאובר המתוכנן ימוצב מול דגמים קומפקטיים דוגמת ניסאן קאשקאי, יונדאי ix35 וקיה ספורטאז', ויצויד במנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר עם תיבה רובוטית. גרסת דיזל אין בתכנון, מה שיפגע בסיכויי ההצלחה באירופה כשהדגם יושק בסביבות 2014.

שנה מאוחר יותר, תוצע מחליפה ל-MG 7, המבוססת עדיין על רובר 75 שהוצגה בשנת 1998. והרודסטר המובטחת? זו נמצאת אף היא בתכנון, עם הנעה אחורית כמובן, אבל אל תצפו למשהו סדרתי לפני 2016. ה-TF הנוכחית הוצגה (תחת השם MG F) עוד בשנת 1995, וצפויה בקרוב לרדת מפס הייצור. כרגע אין ב-SAIC פלטפורמה מתאימה למחליפה, ולא ברור האם בקונצרן החלו לעבוד על כזו. מה שברור – וכך גם לפי הצהרת SAIC – רודסטר ספורטיבית חשובה מאוד למורשת המותג. העיצוב והפיתוח יהיו בידי MG-אנגליה, כשבדומה לדגם הנוכחי, גם החדש יתבסס כנראה על פלטפורמת סופרמיני של MG. כרגע מדברים על מנוע טורבו-בנזין (2.0 ליטר) או טורבו-דיזל (1.9 ליטר), בשני המקרים עם תיבה רובוטית.