לקסוס LF-Gh
לקסוס תציג בתערוכת ניו-יורק בסוף החודש את ה-LF-Gh, מכונית תצוגה המעניקה הצצה לדור הבא של ה-GS. מכונית הסאלון הגדולה, שמתחרה בב.מ.וו סדרה 5 ומרצדס E קלאס, שווקה עד עתה בשלושה דורות. הדור הרביעי של לקסוס GS צפוי בראשית שנה הבאה, ככל הנראה בתערוכת דטרויט בינואר, כפי שהוצג הדור השלישי ב-2005.
לקסוס לא מספקת פרטים טכניים לגבי מכונית התצוגה, שצפויה להגיע לייצור ללא שינויים מהותיים – כפי שרומזים למשל נתוני המידות. אורכה של המכונית עומד על 489 ס"מ, ארבעה יותר מהדור היוצא, הרוחב על 187 ס"מ (חמישה יותר), והגובה על 145 ס"מ (שניים יותר). בסיס הגלגלים נותר ללא שינוי, ועומד על 285 ס"מ.
לקסוס מציגה: העתיד של ה-GS
צילום: מנהל
כיאה למדיניות לקסוס, המציעה גרסת כלאיים למרבית דגמיה, גם ה-LF-Gh היא מכונית כלאיים. היצרנית אינה מפרטת באיזו מערכת כלאיים מדובר, אך סביר להניח שהיא תשמור על נוסחה דומה לזו של לקסוס GS 450h, שמצוידת כיום במנוע V6 בנזין בנפח 3.5 ליטר המשודך למנוע חשמלי ולתיבת הילוכים אוטומטית-רציפה. ההנעה של הדור הרביעי צפויה אף היא להמשיך להיות אחורית.
לקסוס מציגה: העתיד של ה-GS
צילום: מנהל
דגם התצוגה מבשר גם על שינוי מסוים בעיצוב החיצוני של דגמי לקסוס, וצפוי להשפיע מלבד ה-GS גם על ה-IS הבאה, שצפויה אף היא במהלך 2012. עיצוב זה כולל חרטום אגרסיבי יותר, אך שומר באופן כללי על עיצוב נקי, חלק ואלגנטי יחסית למקובל בקטגוריה. לקסוס לא מפרסמת תמונות פנים מלאות של המכונית, ומסתפקת בפרטים קטנים הממחישים את תשומת הלב לפרטים, הידועה גם במכוניות הנוסעים הסדרתיות של היצרנית. תמונות נוספות של המכונית יפורסמו עם פתיחת תערוכת ניו-יורק בסוף החודש.