פולקסווגן הציגה מונית שנייה בסדרת התצוגה שלה, ואחרי המונית המילנזית מגיע תורה של המונית הלונדונית. קוראים לה בפשטות פולקסווגן טקסי (Taxi), והיא נולדה כפרשנות עתידית למונית השחורה המסורתית של בירת בריטניה. מלבד המידות הקטנות יחסית (אורך של 373 ס"מ, רוחב של 168 ס"מ וגובה של 160 ס"מ), למונית של פולקסווגן יש גם הנעה חשמלית.
מדובר למעשה באחות תאומה למילאנו טקסי שהוצגה באפריל, כשאת הצביעה הירוקה מחליף השחור המאפיין את לונדון. על ההנעה אחרי מנוע חשמלי עם 115 כ"ס ומצברי ליתיום-יון בקיבולת של 45 קילו-וואט שעה. יחד הם מאפשרים טווח נסיעה של כמעט 300 ק"מ בין טעינות, ו-80% מהאנרגיה תהיה זמינה לאחר שעת טעינה, מה שנשמע מרשים לרכב חשמלי אך ספק אם יתאים למונית אמיתית. המהירות המרבית של הלונדון טקסי הקטנה עומדת על כמעט 120 קמ"ש.
עוד נמסר כי המונית הקטנה מיועדת לנהג ושני נוסעים, שיוכלו להכניס את מזוודותיהם לאזור ייעודי מימין לנהג. בנוסף, הם ייהנו מצג מידע גדול שיראה להם את מסלול הנסיעה שלהם ונקודות עניין בדרך. נכון לעתה אין תוכניות לייצור סדרתי של המונית, אך פולקסווגן צפויה לחשוף דגם שלישי בסדרה בקרוב. הדגם השלישי יהיה ככל הנראה גרסה אמריקנית (מונית צהובה) או יפנית, אך בשלב זה אלו רק השערות.