פרארי 458 צ'אלנג'
פרארי הציגה בהופעת בכורה בתערוכת בולוניה את ה-458 צ'אלנג' (Challenge, אתגר), גרסת המירוצים של ה-458 איטליה המרשימה. ובאופן יוצא דופן, מכונית המירוץ תזכה לאותה יחידת הנעה כמו הדגם הסדרתי, שזה כמובן לא דבר רע כשמדובר במנוע V8 בנפח 4.5 ליטר עם 570 כ"ס. גם תיבת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמד נותרה בעינה. יצויין כי מדובר בהופעת בכורה בערבון מוגבל: פרארי כבר הציגה את המכונית בפני סוכניה, ושחררה בעקבות זאת תמונות ופרטים ראשוניים. אבל מי יתנגד לעוד קצת פרארי בכותרות?
אז מה השתנה לעומת איטליה רגילה? ה-458 צ'אלנג' כויילה מחדש לנהיגת מסלול, ונהנית ממרכב קל יותר תודות לשימוש בסיבי פחם והפחתת אבזור. יחד עם צמיגי סליקס והנמכת מרכב של לא פחות מחמישה ס"מ, היא רושמת זמן מהיר יותר בשתי שניות שלמות על מסלול הניסויים הרשמי של פרארי, פיוראנו, בהשוואה למכונית המירוץ הקודמת (430 צ'אלנג').
ה-458 החדשה צפויה להוליד גם גרסת צ'אלנג' סטרדאלה (Stradale, רחוב), שתהיה גרסת בינתיים חוקית לכביש בין ה-458 איטליה הרגילה, לגרסת המירוצים. זו האחרונה, אגב, תתחרה במסגרת ליגה שבה כל המכוניות זהות (ליגת יצרנית יחידה), אם כי פרארי תציע את הצ'אלנג' גם ללקוחות פרטיים, שיוכלו להתחרות בה בכל מקום שירצו. בשלב זה לא פורסם מחירה של המכונית, שלא תורשה לתנועה בכביש ציבורי.