שברולט אוויאואל תמונות הריגול המטושטשות והרמזים הרבים ברשת אודות שברולט אוויאו סדאן חדשה מצטרפות עוד תמונות ועיבודי מחשב שהודלפו מהיצרנית. בהסתמך על אלה ניתן לומר שהעיצוב נאה ובהחלט מהווה קפיצת מדרגה ביחס לאוויאו היוצאת, בעיקר החלק הקדמי הייחודי בעיצובו. זה אגב, יהפוך לסימן ההיכר של שברורולט כפי שכבר נוכחנו לראות בחרטומה של גרסת ההאצ'בק החדשה שנחשפה בפריז לפני חודש.

כפי שסיפרנו לכם בעבר, האוויאו הבאה (שבשווקים מסוימים תיקרא אוויאו, באחרים אגיל), תוכננה מהמסד ועד הטפחות בברזיל ותיוצר, בשלב ראשון, במפעל GM בארגנטינה. ייתכן כי בשלב מאוחר יותר תיוצר היורשת הטרייה גם במפעל שברולט במישיגן, ארה"ב.

מהידוע עד כה בסיס הגלגלים של הדגם החדש יעמוד על כ-250 ס"מ והוא יצוייד במגוון מנועי 4-צילינדרים, בנזין ודיזל, בטווחי הספק שינועו בין 70 כ"ס (1.2 ליטר) ועד 115 כ"ס (1.6 ליטר). ביניהם תימצאנה גרסאות 1.2 ליטר חזקה יותר עם 86 כ"ס, 1.4 ליטר עם 100 כ"ס ודיזל בנפח 1.3 ליטר שיוצא עם 75 או 95 סוסים. אופציות תיבות ההילוכים תכלולנה 5 ו-6 הילוכים ידניים ותיבה אוטומטית עם 6 הילוכים, שתוצע רק בגרסאות הבנזין בנפח 1.4 ו-1.6 ליטר.

הגרסה המוכנה לייצור של השברולט אוויאו סדאן צפויה להיחשף בתחילת 2011 והשיווק יחל זמן קצר לאחר מכן.