מיני קאנטרימן
מיני קאנטרימן, הרכב הגדול ביותר בהיצע של המותג מיני, מגיע לארץ, חודשים ספורים אחרי תחילת שיווקו באירופה. הדגם החדש של הוא הראשון שאינו מיוצר בבריטניה, אלא באוסטריה על ידי מגנה-שטייר, והוא מכניס את מיני לראשונה לתחום הפנאי שהופך פופולארי יותר ויותר. אגב, במקור היה שייך השם קאנטרימן לגרסת סטיישן מקבילה למיני קלאבמן של היום.

הקאנטרימן יתייצב כאן עם מנוע הבנזין המוכר של המותג, בנפח 1.6 ליטר ועם 122 כ"ס. גרסה מוגדשת (קופר S) תציע 180 כ"ס. בשני המקרים יהיו תיבות שישה הילוכים ידניות או אוטומטיות.
כרגיל בקמור בכל הנוגע למיני, המחירים יקרים מאוד ויחלו ב-250,000 שקל לגרסת ה-1.6 ליטר בסיסית עם הנעה קדמית. גרסת ה-S תעלה החל מ-280,000 שקל, ואילו S עם הנעה כפולה תתחיל ב-300,000 שקל. זה מקרב אותה מאוד לתגי המחיר של רכבי פנאי יוקרתיים גדולים יותר בהרבה, כמו וולוו XC60, דבר שבוודאי לא יקל על כניסת הקאנטרימן לשוק. מצד שני, יחסית למחירי המיני הרגילה המופרזים, הרכב החדש מתומחר באופן הגיוני. יחסית, כאמור.

המיני קאנטרימן תוצע בגרסאות של ארבעה או חמישה מושבים (באותו מחיר) ותגיע עם מערכת שמע נשלטת מההגה ובקרת אקלים מפוצלת. לגרסאות ה-S יהיה גימור ספורטיבי יותר. בקמור יאפשרו כאמור להזמין גם תיבה ידנית, שתוזיל את הקאנטרימן ב-11,000 שקל. מכוניות ראשונות יגיעו לאולם התצוגה בתחילת חודש דצמבר.