רנו פלואנס
לאיזו משפחתית קומפקטית יש את תא המטען הגדול ביותר, כשבוחרים בתצורת הסדאן הפופולרית? מאזדה 3, רנו פלואנס, ואולי בכלל טויוטה קורולה? בדיקה במדריך הקנייה של אתר אוטו מגלה שמכונית הסדאן הקומפקטית בעלת נפח תא המטען הגדול ביותר בישראל, היא לא אחרת מאשר רנו פלואנס. המשפחתית הצרפתית שמבוססת על פלטפורמת המגאן, מציעה נפח של 530 ליטר – הגדול ביותר בקטגוריה.
בהפרש זעום מאחורי רנו פלואנס, נמצאת אחת המשפחתיות הוותיקות ביותר בשוק הישראלי, פולקסווגן ג'טה, עם 525 ליטר. פורד פוקוס סדאן, שאף היא צפויה להתחלף בקרוב בדגם חדש, ממוקמת שלישית עם 467 ליטר, ואחריה שברולט קרוז וטויוטה קורולה, שחולקות את המקום הרביעי עם 450 ליטר. ומלכת המכירות הישראלית, מאזדה 3? היא ממוקמת אחריהן, עם 430 ליטר.
ומה עם סקודה אוקטביה? המכונית שהיא לא ממש סדאן וגם לא האצ'בק (אלא ליפטבק – מעין סדאן עם דלת חמישית), מציעה נפח תא מטען גדול בהרבה מכל רכב אחר בקטגוריה, 560 ליטר. זאת, תודות למבנה המרכב הייחודי בקבוצה שמאפשר גם גישה נוחה מאוד למטען. ובמילים אחרות, אם אתם רוצים את מכונית הסדאן בעלת תא המטען השימושי ביותר, אתם ככל הנראה כלל לא צריכים סדאן...
בכתבה הבאה: לאיזו משפחתית קומפקטית במרכב האצ'בק יש תא מטען הכי גדול.
נפח תא מטען במשפחתיות קומפקטיות בתצורת סדאן
משפחתיות סדאן: למי תא מטען הכי גדול?
צילום: מנהל