הג'ולייטה, המכונית החשובה ביותר לאלפא רומיאו בעולם וככל הנראה גם בשוק הרכב המקומי, יוצאת לדרך בישראל. בצעד חריג, חברת סמל"ת, יבואנית אלפא רומיאו, בחרה להשיק את המכונית החדשה בעמוד הפייסבוק שלה, יממה לפני פרסום הודעה דומה לתקשורת. תמונות ראשונות של המכונית שהגיעה לאולם התצוגה בתל-אביב, אפשר לראות כאן בכתבה.
אלפא רומיאו ג'ולייטה היא מכונית קומפקטית המחליפה את אלפא רומיאו 147 המיושנת. היא תצא לדרך עם תיבות ידניות בלבד, אך גרסה רובוטית כפולת מצמד המכונה TCT תצטרף למבחר באמצע שנה הבאה. זו האחרונה היא כמובן החשובה ביותר לשוק המקומי, ויחד עם אלפא רומיאו מיטו TCT שמושקת בימים אלה, צפויה להוות את עיקר המכירות של המותג בישראל. בסמל"ת מאמינים שיחד עם הגרסה האוטומטית-רובוטית, יגיעו מכירות הג'ולייטה בישראל ל-300 יחידות בשנה. מכוניות ראשונות עם תיבה ידנית יגיעו לארץ בסוף ספטמבר, ועד סוף 2010 מצפה היבואנית למכור 100 מכוניות.

אלפא פותחת את שיווק הג'ולייטה כאשר בהיצע שלושה מנועי טורבו: 1.4 ליטר עם 120 כ"ס ומולטיאייר עם 170 כ"ס, או מנוע 1.7 ליטר עם 235 כ"ס בגרסת העלה-תלתן ירוק. זו האחרונה מציגה מהירות מרבית של 242 קמ"ש, ומיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6.2 שניות.
מחיר גרסת ה-120 כ"ס יעמוד על 160,000 שקל לגרסה הבסיסית ו-167,000 למצוידת יותר. מנוע ה-170 כ"ס יוצע בשלב ראשון רק ברמת גימור גבוהה ובמחיר של 175,000 שקל, ואילו התלתן ירוק תעלה 230,000 שקל. גרסת ה-TCT הרובוטית צפויה להימכר רק בשידוך למנוע ה-170 כ"ס, ובשתי רמות גימור. מחירה צפוי להתחיל בכ-170,000 שקל לגרסת הבסיס.

כל המכוניות יוצעו עם שמונה כריות אוויר, מערכת עצור-סע לחסכון בדלק וזיהום, מערכת שמע עם תפעול מההגה ושמונה רמקולים, וכמובן בורר ה-DNA המוכר של אלפא רומיאו, השולט בין היתר על תגובות ההיגוי והמצערת. רמת הציוד הגבוהה תכלול בין היתר גם בקרת אקלים וחישוקים גדולים יותר.